Diskuze k článku

Komentáře

houbař (neověřeno) | 16.09.2018 - 22:55
Když už se článek honosí názvem "Jak poznat kozáky a křemenáče" a tváří se jako osvěta, pak by v něm jednak měla být použita správná jména hub, a také by k jednotlivým položkám měly být přiřazené fotky odpovídající prezentovaným druhům, nikoliv fotky druhů jiných.
Mirka K. | 17.09.2018 - 08:56
Děkuji za příspěvek v diskusi. Fotografie jsou přiřazeny správně, pouze fotografie č.2, křemenáč osikový, je neostrá, takže Vám možná přijde nesprávná. Jména jsou uvedena správně, záleží na tom, jak starý atlas hub používáte.
houbař (neověřeno) | 24.09.2018 - 21:56
Vážená paní, změnit text článku a pak suverénně tvrdit, že vše v něm uvedené je správně, je tak trochu chucpe. Původně jste totiž měla u 4. položky uveden chybný název křemenáč bílý, nikoliv (nyní již opravený) správný název křemenáč bělostný. Co se týká obrazové dokumentace k jednotlivým druhům, ta se bohužel nápravy nedočkala, a přes Vaše přesvědčení, že veškeré fotky jsou přiřazeny správně, ve skutečnosti tomu tak není: 1. kozák březový - zde se dá souhlasit 2. křemenáč osikový - problém není ani tak v tom, že by fotka byla neostrá, ale hlavně se jedná o typické plodnice křemenáče březového (pokud tedy nepočítám tu jednu malou plodnici kozáka s hnědým kloboukem uprostřed vyfocené skupinky) 3. křemenáč březový - plodnice křemenáče smrkového 4. křemenáč bělostný - plodnice buď kozáka bílého, nebo světlé (albinotické) variety kozáka šedohnědého 5. kozák dubový - plodnice křemenáče osikového Hezký večer přeji.
Mirka K. | 25.09.2018 - 09:09
Dobrý den, děkuji za názor. Máte pravdu, měla jsem uvést, že název jsem opravila. Kozák dubový - foto je staženo z fotobanky, porovnáním v různých atlasech jsem nabyla dojmu, že je správné. Co se týká ostatních, je vidět, že se vyznáte, ale nevím, jestli máte pravdu. V každém případě se pokusím nahradit fotografie letošními nálezy. Pokud máte nějakou připomínku, pište na jakodmaminky@gmail.com. Ráda odpovím, diskuse zde na stránkách nemůže být tak podrobná.

Přidat komentář