Diskuze k článku

Komentáře

Vlasta Borovec (neověřeno) | 22.12.2018 - 21:44
To mně se na dovolené zatím naštěstí nikdy nic špatného nepřihodilo, ale je pravda, že člověk nikdy neví. Cestovní pojištění jsem nikdy moc neřešil, ale příští rok asi budu, protože se chystám vydat do Egypta. Tam se to určitě bude hodit.
Maroko informace (neověřeno) | 19.01.2019 - 22:55
Pojištění platím vždy a naštěstí jsem taktéž nemusel využít. Když už jsem někde navštívil lékařskou péči, tak to bylo tak levné, že jsem pojišťovnu neřeši. Třeba v Thajsku zubař nebo v Maroku ošetření rány.
Pavel Kopta (neověřeno) | 24.03.2019 - 03:57
Já se teda letos chystám vyrazit "jen" do Chorvatska, ale je pravda, že asi i tam by se mi mohlo cestovní pojištění hodit. Musím se přiznat, že drív jsem si před dovolenou nikdy cestovní pojištění nezařizoval... Ale jak tak koukám, tak to není zas až tak drahé, takže je to asi lepší, než abych toho později třeba litoval.
Mirina1 (neověřeno) | 17.05.2019 - 03:15
Tak třeba s tím cestovním pojištěním s úplně souhlasím. To je zvlášť v dnešní době prostě nezbytnost. Já bych se asi na dovolenou bez cestovního pojištění jen tak nevydala. Letos se zrovna chystám na dovolenou do Maroka, takže si určitě před odjezdem cestovní pojištění také sjednám.
Hynek Dřímal (neověřeno) | 28.06.2019 - 18:17
Jojo, v tom máte pravdu. Podle mého názoru je cestovní pojištění jednou z věcí, kterou mnoho lidí podceňuje. Já si například také cestovní pojištění zajišťuji před každou cestou do zahraničí. Přecejen, člověk nikdy nemůže vědět, co se mu může na dovolené přihodit.

Přidat komentář