Diskuze k článku

Komentáře

Ondra (neověřeno) | 24.01.2019 - 11:14
Některé lidi cestování s dětmi údajně unavuje, ale pokud raději dáte trošku energie do jejich zábavy, ta bude cesta úlně o něčem jiném.
Ondra (neověřeno) | 24.01.2019 - 11:15
Některé lidi cestování s dětmi údajně unavuje, ale pokud raději dáte trošku energie do jejich zábavy, tak bude cesta úplně o něčem jiném.
Mirka Kubešová (neověřeno) | 12.04.2019 - 19:33
No paráda! Tomu říkám užitečné tipy. To se určitě bude hodit. Letos se totiž chystáme vzít poprvé naši malou k moři a trochu mám z té dlouhé cesty strach. Hlavně aby nezlobila. Jinak pokud se taky chystáte na tak dlouhou cestu s dítětem, tak bych určitě nezapomínala na řádnou kontrolu auta před odjezdem... To znamená zkontrolovat motor, pneumatiky atd. Není totiž nic horšího, než když se vám po cestě na autě něco pokazí a vy zůstanete s malým dítětem "trčet" někde na odpočívadle. To se nám stalo před dvěma lety a rozhodně to nebylo nic příjemného.
Radka Klimešová (neověřeno) | 24.04.2019 - 06:00
Já jsem moc ráda, že náš malý nikdy při dlouhých cestách nijak nezlobil. Právě naopak. Třeba když jsme s ním minulý rok jeli do Chorvatska, tak jsme vyjížděli v noci a díky tomu prakticky celou cestu prospal.
Lenka Brousková (neověřeno) | 22.07.2019 - 21:57
Naše děti naštěstí na dlouhých cestách také moc nezlobí. Jsem zvědavá jak to bude letos. Chystáme se totiž jet na dovolenou společně se známými, kteří berou také své děti. Chceme si na to půjčit dodávku a jet tak jedním autem. To bude ještě sranda. Naštěstí se ale taky chystáme vyrazit v noci, takže doufám, že děti většinu cesty prospí.

Přidat komentář