Diskuze k článku

Komentáře

Jan Král (neověřeno) | 29.10.2018 - 09:08
S tou postelí úplně souhlasím. To je prostě základ. Co se ostatního nábytku týče, tak já osobně velmi rád nábytek "recykluji" Starý nábytek má podle mě prostě své kouzlo. Například od sousedů se mi podařilo zachránit moc pěknou starou komodu, kterou se chystali vyhodit. Přitom jen stačilo ji přelakovat, koupit na ni nové úchytky a hned je jako nová. Do ložnice se mi skvěle hodí. :-)
Janek Netrousil (neověřeno) | 30.01.2019 - 08:52
Jojo, kvalitní postel by měla být základ každé ložnice. U nás to už bohužel přestává platit. Naše postel už je dost stará a začíná to na ní být znát. Už se na ní i hůře spí, takže její výměna je nevyhnutelná. Už jsem se po nějakých díval, ale zatím se mi žádnou vybrat nepodařilo.
Iveta Karásková (neověřeno) | 24.06.2019 - 06:38
Možná je to jen můj názor, ale podle mého by měl v ložnici určitě být i nějaký erotický nábytek. Pochopím, když se mnou v tomto ti konzervativnější z vás souhlasit nebudou, ale třeba u nás se erotický nábytek už tak nějak stal nedílnou součástí naší ložnice. Nedokázala bych si ji bez něj představit.
KamSsa1 . (neověřeno) | 29.06.2019 - 16:33
Myslím si, že v ložnici zase tolik věcí být nemá. Do ložnice si totiž člověk jde hlavně odpočinou a vyspat se, a tak by v ní nemělo být moc rušivých prvků. U nás tedy v ložnici máme pouze jednu komodu, dva noční stolky a samozřejmě nechybí ani manželská postel.
Verca58 (neověřeno) | 11.09.2019 - 20:41
Ložnice slouží jako místo k odpočinku. Já osobně v ložnici nemám ani žádnou skříň. Pouze v rohu malou knihovničku a pak manželskou postel. I když je místnost menší, působí to vzdušně, čistě a útulně. Postel jsme vybrali takový ten střed a tentokrát jsem nakupovala online na: https://www.aminabytek.cz/postele-do-loznice-z-masivu-borovice/?vf=1&ef~2=12. Dá se samozřejmě sehnat i jinde, ale ty z diskontu mě moc nelákaly. Jinak mi většinu nábytku dělal strejda, který je truhlář. Za to jsem mu velmi vděčná.:)

Přidat komentář