Program sdílení výdělků

Pokud jste již členem programu sdílení výdělků JakTak.cz nebo o tom teprve uvažujete, tato stránka by vám mohla poskytnout základní informace o tom, jak program sdílení výdělků funguje, zodpovědět nejčastější otázky a poskytnout odkazy na další zdroje.

Otázky a odpovědi

Kolik můžu ze svých článků vydělat?

Vše záleží na kvalitě článků a tématu. Základní vzorec je: E = Q * V * CR * RPC*UR. Kde E = měsíční výdělek, Q = počet článků, V = průměrný počet zobrazení článku měsíčně, CR = průměrné procento klikání na reklamu při tisící zobrazení, RPC = průměrný zisk z jednoho kliku na reklamu, UR = váš podíl na výdělcích. Teoretický to může vypadat například takto: 100 článků * 300 zobrazení/měsíc * 5% CR * 2 Kč RPC * 50% UR = 1500 Kč měsíčně.

Kdy má smysl se přihlásit do programu sdílení výdělků?

Možná to již vyplynulo z otázky výše, přihlášení do programu sdílení výdělků má smysl, pokud máte napsáno nebo chcete napsat více článků.
Pokud jste se zatím nerozhodli, zda se přihlásit do programu sdílení výdělků, můžete tak učinit později, veškeré články, které napíšete před zařazení do programu sdílení výdělků, budou zařazené do vašeho portfólia.

Odkud se berou výdělky?

U každého článku jsou umístěné reklamní bloky poskytovatele reklamních sdělení Google AdSense™. Tyto reklamy jsou ve většině případů relevantní k obsahu článků, což zvyšuje pravděpodobnost, že návštěvníka stránky zaujmou a klikne na ně myší. Jakmile uživatel klikne na reklamu, výdělek je na světě.

Jak funguje sdílení výdělků?

Pokud jste již účastníkem programu sdílení výdělků, potom na článcích, které jsou vaše, se bude zobrazovat reklama, s vaším unikátním kódem uživatele systému Google AdSense™, pakliže návštěvník vašeho článku klikne na reklamu v době, kdy reklamní blok je zobrazován s vaším reklamním kódem, připíšou se vám peníze na váš účet u Google AdSense™.

Jak si vytvořím účet Google AdSense™?

Navštivte stránku Google AdSense™, kde najdete podrobný návod, jak si vytvořit váš účet.

Kam zadám kód svého účtu Google AdSense™?

Váš unikátní kód Google AdSense™, zadáte ve vašem uživatelském profilu na stránkách JakTak.cz. Dokud nejste zařazen do programu sdílení výdělků, není možné zadat váš kód. Po zařazení do programu se v profilu zobrazí záložka s názvem Sdílený výdělek. Postup pro zadání vašeho unikátního kódu Google AdSense™ je následující: přihlaste se k vašemu účtu JakTak.cz -> zobrazte váš profil -> stiskněte upravit -> pod tlačítkem upravit se zobrazí záložky -> stiskněte záložku Sdílený výdělek -> postupujte dle nápovědy.

Jak zjistím, kolik mám již vyděláno?

Po přihlášení k vašemu účtu Google AdSense™ máte k dispozici základní přehled. V přehledu je vidět počet zobrazení reklam s vaším unikátním kódem, počet kliknutí na reklamy a výdělek.

Jak se vyplácejí výdělky?

Vyplácení probíhá dle nastavení vašeho účtu Google AdSense™ a všeobecných podmínek Google AdSense™.

Odkazy

Stránky poskytovatele Google AdSense™
Nápověda Google AdSense™
Žádost o zařazení do programu sdílení výdělků

Sdílet