ptáci

Jak udělat lojové koule pro sýkorky

Domácí lojové koule pro sýkorky | návod. Také v zimě přikrmujete sýkorky a nejen je? V tom případě se vám určitě bude hodit návod na domácí výrobu semínkových koulí. Ptáci si na nich rádi pochutnávají a to většinou nejčastější druhy sýkorek, ale i...

Jak se zachovat při nalezení ptačího mláděte

Často se stává, že někdo přinese do chovné stanice zdravé ptáče nalezené třeba na zahradě anebo při procházce přírodou. To je ale až na zcela výjimečné případy chyba, odnesením z místa nálezu ptáčeti nepomůžete, ale uškodíte.

Jak správně přikrmovat ptáky na krmítku

Krmení ptáčků v zimě je jednou z častých radostí dětí i dospělých. Některá potrava ale ptákům spíše ubližuje než prospívá. A nesmíme zapomínat ani na ptáky přezimující na hladinách řek a rybníků. Opravdu je pro ně nejvhodnější potravou suchý rohlík?

Jak správně pěstovat hrách

Hrách je jednoletá plazivá rostlina, která má téměř až zázračné účinky. Obsahuje cukry, které dodají našemu tělu okamžitou energii, vlákninu, která zlepšuje naše zažívání. Je také zdrojem vitaminu C, karotenů, které chrání náš zrak, a vitamínů...

Jak složit origami papírový pár ptáků 3/3

Závěrečný díl postupu na složení papírového páru ptáků, tento video návod Vás provede poslední, nejdelší části postupu, který by Vám neměl zabrat více než 10 minut.

Další část video návodu na složení origami papírového páru ptáků. Tato část postupu by Vám neměl zabrat více než pět minut.

Ukážeme si jak složit papírový pár ptáků, video návod Vás provede krok za krokem tímto složitějším postupem v několika samostatných článcích. Celý postup by neměl trvat více jak dvacet minut. Táto část postupu Vám zabere cca pět minut.