čištění obuvi

Jak vyčistit sandály

Asi to známe všichni – přes léto nosíme sandály, nakonec jsou ale stélky zašpiněné a propocené. Co s nimi? Do koše? Kdepak! Profesionální švec radí, jak sandály vyčistit, aby sloužily jako nové. Boty necháme nakonec uschnout volně, v žádném případě...

Jak správně čistit boty

Vyčistit boty není žádná věda, stačí jen vědět, jak na to. Pokud chcete mí svou obuv stále čistou, naučte se několik jednoduchých kroků. Najdete je v tomto videu a nebojte se, není to nic složitého.

Jak vyčistit boty z textilu

Čištění bot nepatří zrovna mezi naše oblíbené činnosti. Díky tomuto videu se ale můžete naučit, jak boty z textilu vyčistit snadno a především rychle. Věřte tomu nebo ne, stačí dva kroky.

Jak vyčistit málo špinavé nubukové boty

Máte doma boty z nubuku a nedaří se vám je řádně vyčistit? Zřejmě děláte někde chybu nebo používáte nevhodné přípravky. Jak správě vyčistit boty z nubuku se dozvíte právě v tomto video návodu. Stačí se pozorně dívat.

Jak vyčistit hodně špinavé boty z nubuku

Boty z nubuku mají spoustu skvělých vlastností – jsou velmi odolné, prodyšné, lehké…Jak je ale kvalitně vyčistit, aby nám vydržely co nejdéle. Věřte tomu nebo ne, ale k čistým botám z nubuku vedou jen tři snadné kroky.

Jak správně čistit lakované boty

Lakované boty neboli lakýrky vyžadují zvláštní péči, které ale není nezbytně složitá. Stačí dva jednoduché kroky a vaše lakýrky budou doslova zářit. Nevěříte? Podívejte se na toto video.

Jak efektivně vyčistit sandály

Každé boty vyžadují náležitou péči. Sandály obzvlášť. Jak vyčistit sandály tak, aby vypadaly znovu jako nové. Video přináší pár jednoduchých triků. Čištění sandálů je jednodušší než si myslíte.