tutoriál

Jak vytvořit zrcadlový odraz k textu (Photoshop tutorial)

Jednoduchý návod pro Adobe Photoshop. Naučíte se v něm vytvořit zrcadlový odraz ke svému textu a to během několika málo kroků!

Jak do Photoshopu nainstalovat štětce, efekty a barevné přechody (Photoshop tutorial)

V tomto jednoduchém návodu se naučíte, jak do Photoshopu dostat další barvy, barevné přechody, efekty a písma.

Jak si na fotce udělat upíří zuby (Photoshop tutorial)

V tomto jednoduchém tutorialu se naučíte, jak upravovat objekty na fotkách k obrazu svému, takže třeba z normálního zubu si vymodelujeme špičatý upíří. Návod je jednoduchý, není k němu potřeba znát prakticky žádné znalosti.

Jak na montáž plastového okna

Plastová okna se zásadně podílejí na energetických úsporách v domácnosti. Montáž plastových oken přenechejte raději odborníkům. Jestliže si plastová okna chcete namontovat svépomocí, využijte tento základní postup. Před montáží plastových oken...

Jak se nalíčit na pařby a diskotéky

Chystáte se večer na pařbu nebo diskotéku a chcete vypadat prostě šik? Pak rozhodně musíte použít tento videotutoriál uživatelky Crystalka89. Ve videu použije zelené stíny z Mac Venomous Villains kolekce.

Jak si natočit vlasy pomocí kulmy

Naučíte se, jak si natočit vlasy pomocí curling wand od Babyliss. Můžete si vytvořit jak spirálovité, tak vlnité vlasy. Záleží na uchopení vlasů při nahřívání. Uživatelka Crystalka89 nás naučí, jak si natočit vlasy pomocí kulmy.

Jak ve PhotoShopu vyměnit kola aut

Vyměnit disky kol z fotografie na fotografii - z jednoho auta na druhé? Otevřete si program PhotoShop a postupujte podle českého návodu. Výměna kol na počítači trvá méně než v praxi na silnici, výsledek je však nakonec téměř stejný.

Jak věrně nakreslit ústa na počítači

Věrně nakreslit ústa - to není jednoduché ani pro zkušenější výtvarníky. Obzvlášť, když místo tužky a papíru užijete myš a počítač. Ale nic není nemožné, což dokazuje i následující praktický videonávod. Návod je sice bez komentáře, ale anglické...