účes

Jak na 3 originální účesy pro dlouhé vlasy | návody

Jak vytvořit elegantní zakroucený drdol

Jak vytvořit jednoduchý účes na ples

Jak na účes s působivými vlnami

Okouzlete své okolí působivými vlnami. Tento účes, ve kterém dominují kouzelné vlny, je vhodný zejména pro společenské události. Vytvoření takového účesu zájemkyně zvládnou podle tohoto Wella návodu samy doma. Bude to chtít ale trochu šikovnosti.

Jak na účes - účes Nová Marilyn

Zkuste vypadat jako okouzlující Marilyn Monroe! Účes Nová Marilyn na blondýnkách vypadá sexy, brunety v něm působí smyslně. Tak proč jej nevyzkoušet? Ve videonávodu vlasového studia modelky používají zavedené výrobky řady Nivea.

Jak na účes - hladký uzel

Vlasové studio Nivea v tomto videonávodu popisuje postup, jak si vychutnat sexy vzhled, a zároveň působit nepřístupně. V osmi krocích se naučte účes s hladkým uzlem. Pomocníkem vám budou vyzkoušené vlasové přípravky značky Nivea.

Jak na účes - elegantní party girl

Tento účes přitahuje mimořádnou pozornost na přehlídkových molech. Inspirujte se videonávodem Hair studia Nivea a s trendy účesem zvaným "elegantní party girl" okouzlete přítele nebo vyrazte na večerní zábavu! Vyzkoušejte tento úžasný účes i vy.

Jak si natočit vlasy pomocí kulmy

Naučíte se, jak si natočit vlasy pomocí curling wand od Babyliss. Můžete si vytvořit jak spirálovité, tak vlnité vlasy. Záleží na uchopení vlasů při nahřívání. Uživatelka Crystalka89 nás naučí, jak si natočit vlasy pomocí kulmy.

Jak si barvit vlasy

Obrázek není k dispozici

Jak vybrat žehličku na vlasy

Stránky