tutoriály

Jak ve Word 2010 ručně vytvořit Rejstřík dokumentu

Bakalářská, diplomová nebo jiná odborná práce se neobejde bez rejstříku. Ten zpřehledňuje a usnadňuje čtenáři porozumět textu či celé publikaci. Rejstřík lze ve Wordu z kancelářského balíku Microsoft Office 2010 vytvářet ručně, nebo automaticky. V...

Jak ve Wordu 2010 vložit do dokumentu titulní stranu

Vytvořit si v dokumentu titulní stranu zřejmě zvládne i uživatel Wordu z řad začátečníků. Vývojáři ze společnosti Microsoft se nám však snaží ve Wordu práci usnadnit. K dispozici proto máme několik přednastavených motivů titulní strany, ze kterých...

Jak ve Wordu 2010 používat Rychlé tabulky a převádět text na tabulku a naopak

Pokud často využíváte tabulku podobného formátu, program Word 2010 umožňuje kopii této tabulky uložit do galerie Rychlých tabulek, abyste ji před každým použitím nemuseli znovu a znovu vytvářet. Rychlé tabulky nám tak ušetří práci a tabulky budou...

Jak v PowerPointu 2010 prezentaci rozdělit do oddílů

Při tvorbě obsáhlé prezentaci v PowerPoint 2010 by se vám mohlo stát, že se v ní přestanete orientovat. Abyste tomu zabránili, naučte se využívat oddíly. Pomocí oddílů rozdělíte svou prezentaci na podobné části, jako jsou například knižní kapitoly,...

Jak v PowerPointu 2010 vkládat obrázky a kliparty

Obrázky do své prezentace vytvářené v kancelářské aplikaci PowerPoint 2010 můžete přidávat několika způsoby. Tutoriál vás seznámí s možnostmi vkládání obrázků a klipartů do prezentací a pomůže vám dokončovat takové prezentace, které jsou působivé a...

Jak v PowerPoint 2010 pracovat s prezentací s Backstage

Backstage je nová nabídka obsažená až v aplikaci PowerPoint 2010, pomocí které můžeme ukládat vytvářené prezentace, otevírat je, měnit základní nastavení programu a mnohem více. Seznamte se s tímto nástrojem krok za krokem. Kompletní kurz PowerPoint...

Jak v Outlooku 2010 vytvářet šablony zpráv

Urychlete svou práci v programu Outlook 2010 za použití dvou užitečných nástrojů. První umožňuje tvorbu a vkládání předpřipravených textů, které často ve zprávách opakujeme, tedy šablon, pomocí druhého nástroje lze psát zkratkami, které se samy...

Jak v Outlooku vytvořit a vložit podpis e-mailové zprávy

Podpis v e-mailové zprávě, například podle jednotného firemního grafického manuálu, je dnes standardní část e-mailové zprávy. V Outlooku lze vytvořit celou řadu podpisů, například formálních i soukromých, mezi kterými lze vybírat. Jak na to?...

Jak do Kalendáře v Outlooku 2010 zanášet výročí, dovolené a svátky

Používáme-li v Outlooku Kalendář, nevyhneme se potřebě do něj uložit různá výročí a svátky. Třeba jubilea kolegů z práce nebo obchodních partnerů. Výročí a svátky je zapotřebí si do Outlooku vložit ručně, ale třeba státní svátky z vybraných zemí...

Jak v Excelu vytvářet a používat vzorce

Vytváření vzorců je jedním ze základních nástrojů aplikace Excel. Podívejte se, jaká pravidla je potřeba, kromě těch matematických, při jejich vytváření dodržovat a jak díky Excelu provést prakticky jakýkoliv výpočet. Naučte se úspěšně používat...

Stránky