nápad

Jak na účes - účes Nová Marilyn

Zkuste vypadat jako okouzlující Marilyn Monroe! Účes Nová Marilyn na blondýnkách vypadá sexy, brunety v něm působí smyslně. Tak proč jej nevyzkoušet? Ve videonávodu vlasového studia modelky používají zavedené výrobky řady Nivea.

Jak na účes - hladký uzel

Vlasové studio Nivea v tomto videonávodu popisuje postup, jak si vychutnat sexy vzhled, a zároveň působit nepřístupně. V osmi krocích se naučte účes s hladkým uzlem. Pomocníkem vám budou vyzkoušené vlasové přípravky značky Nivea.

Jak na účes - elegantní party girl

Tento účes přitahuje mimořádnou pozornost na přehlídkových molech. Inspirujte se videonávodem Hair studia Nivea a s trendy účesem zvaným "elegantní party girl" okouzlete přítele nebo vyrazte na večerní zábavu! Vyzkoušejte tento úžasný účes i vy.

Jak si z fimo hmoty vyrobit želvičky

Tento nápad ocení především ti, kteří chtějí udělat radost dětem. Z modelovací hmoty fimo si vyrobíme úžasné želvičky podle vlastní představivosti a schopnosti. Tento návod na modelování s fimo hmotou vyzkoušely už desítky tisíc lidí z celého světa...
Obrázek není k dispozici

Jak si vyrobit doma luxusní a originální náramek

Oblé náramky jsou opět v módě. Na trhu jsou dostupné v mnoha barvách, designech a materiálech. Cena jednoho takového náramku se může pohybovat i přes dvě stě korun. Proč však utrácet zbytečně peníze, když si náramek můžete vyrobit jednoduše sami,...

Jak vyrobit valentýnské čoko brownies | recept

Čoko brownies | recept. Už jste měli to štěstí ochutnat tuto americkou dobrotu? Pokud ne, je nejvyšší čas to napravit. Čokoládový "šotek" totiž polapí nejednoho gurmána či náruživé milovníky čokolád. Brownies s valentýnskou úpravou jsou pak již...

Jak vytvořit ze starých džínů sandály

Máte staré džíny, chcete je vyhodit, ale přeci jen je vám to líto? Tak to nedělejte a místo toho raději džíny recyklujte a vytvořte si z nich sandály. Jednoduchý návod jak na to nalezenete v následujícím instruktážním videu.

Jak si vytvořit panenkovský top

Máte ráda romantické oblečení? Vytvořte si sama romantický top s odhalenými rameny. Nemusíte chodit do drahých butiků, abyste se cítila dobře. Více informací naleznete v instruktážním videu.

Jak si z šátku vytvořit svůdný top za jednu minutu

Máte-li větší šátek a chystáte se ven. Vytvořte si z něj svůdný top. Méně něž za jednu minutu budete stát před zrcadle ve zcela novém outfitu, který vám budou ostatní jen tiše závidět. Je to jednoduché, ale velmi efektivní.

Jak z elastického trička vyrobit jednodílné plavky

Stačí vám jen jedno větší pánské elastické tričko a můžete si vyrobit jednodílné a velmi svůdné plavky. Bedlivě pozorujte instruktážní video a pusťte se směle do toho. Konečně budete mít plavky podle svých představ.

Stránky