tričko

Jak vytvořit ze starého trička povlak na polštář | DIY

Jak oblékat dítě do školky

Jak malovat na textil – malování na tričko

Jak ze starého trička udělat sexy top

Vezměte vyřazené tričko a udělejte si z něj sexy top. Obrňte se trochou trpělivosti a uvidíte, jak na party zazáříte ve svém novém outfitu. Více vám poradí následující video.

Jak z elastického trička vyrobit jednodílné plavky

Stačí vám jen jedno větší pánské elastické tričko a můžete si vyrobit jednodílné a velmi svůdné plavky. Bedlivě pozorujte instruktážní video a pusťte se směle do toho. Konečně budete mít plavky podle svých představ.

Jak z obyčejného trička vytvořit sexy šaty

Toužíte po hezkých šatech, ale nemůžete je nikde sehnat nebo na ně nemáte peníze? Udělejte si je sami. Stačí vám k tomu pouze nůžky, velké tričko a případné doplňky. Podívejte se ná následujcí video a inspirujte se.

Jak si vyrobit ze dvou triček krásné šaty

Nemáte šaty na léto? Navadí, ušijte si je sami. Nemusíte být mistr v šití, stačí jen dobrá inspirace a návod. Ten vám poskytne následující video.

Jak si vyrobit rafinované tričko

Procházíte obchody a stále nemůžete narazit na model podle svých představ? Nevadí, ušijte si rafinované tričko sami. Není to složité, základní rady naleznete v následujícím videu.

Jak ze starého trička vytvořit plážové šaty

Jak složit tričko za dvě sekundy

Nebaví vás skládat trička? Máte neustále nepořádek ve skříni. Naučte se poskládat tričko během dvou vteřin. Uvidíte, jak se vám tato dovednost bude při rychlém úklidu hodit. Postup skládání vás naučí instruktážní video.

Stránky