společnost

Jak na vklad společníka

Aby mohla obchodní společnost vzniknout, fungovat a prosperovat, musíte do ní nejdříve investovat. Může se jednat o několik tisíc, ale taky o několik miliónů korun. Výše, splácení i správa vkladů jsou poměrně podrobně popsány v obchodním zákoníku....
Obrázek není k dispozici

Jak na Facebooku propagovat firmu - skupina (group)

Skupina na Facebooku je zajímavý marketingový nástroj, který lze využít k propagaci nabízeného produktu či služby firmy. Výhodou skupiny (group) na Facebooku je především možnost hromadně rozesílat vzkazy fanouškům skupiny. Skupina tak dává...

Jak se chovat ve společnosti - telefonování

S telefonem se seznámil snad každý. Ovšem s člověkem na druhé straně někdy teprve právě přez sluchátko. Co je vhodné, a co nevhodné rozebírat po telefonu? Ať vám je videoukázka inspirací.

Jak se chovat ve společnosti - recepce a spol. (etiketa)

Příjemné a nepříjemné zkušenosti hotelu recepce, může zažít každý. Jak se při takovích situacích správně zachovat? Odhalí následující video

Jak se chovat ve společnosti - dezerty (etiketa)

Dezert - sladký pokrm, který si dá jistě každý rád po dobrém obědě k oblíbené kávě. Jaká úskalí ve společnosti nám může dezer navodit, a jak je řešit? Odhalí následující video.

Jak se chovat ve společnosti - dokonalý muž (etiketa)

Většina žen touží po dokonalém muži. Takže pozvánka na video-ukázku patří především právě pro pány, aby dokázali splnit požadavky žen, ale i etiky. Jak se chovat ve společnosti-viz.video:

Jak se chovat ve společnosti - v kanceláři (etiketa)

Společnost, co to je, kde všude se nacházíme ve společnosti? Je to 8 hodin s kolegy v práci? A jestli ano, jak tam pak udržovat společenskou etiku? Odpověď odhalí následující video.

Jak se chvat ve společnosti - nápoje (etiketa)

Nápojový lístek je součástí jídelního lístku a často nabízí širokou škálu výběru. Touto objednávkou ovšem na nás začíná směřovat bič, jménem: "etika" . Jak se chvat ve společnosti - nápoje (etiketa) můžete zjistit z ukázky na videu.

Jak se chovat ve společnosti - velká svatba (etiketa)

Velká svatba bývá propletena různými vlastnostmi lidí a tím může přivodit mnoho nepříjemných zážitků. Ovšem budou-li se všichni alesopň snažit řídit návodem: jak se chovat ve společnosti - velká svatba (etiketa) pak mohou právě takovým okamžikům...

Jak se chovat ve společnosti - oslovování (etiketa)

Pane, paní, slečno, mladý muži, dámo, ... Jak se chovat ve společnosti - oslovování (etiketa) - to se můžete dozvědět v následujícím videu, které je další "vlaštovkou" do seriálu o společenském chování.

Stránky