vlastnoruční výroba

Jak na výrobu dárku ke Dni matek | 3 DIY

Každou druhou květnovou neděli se slaví Den matek. Udělejte radost svým maminkám a odměňte je za jejich nepřetržitou péči vlastnoručně vyrobeným dárkem. Nechejte se inspirovat následujícím videem od laTerezAtelier, které Vám přináší 3 tipy na...

Jak si ušít sukni se zvýšeným pasem

Potřebujete-li elegantní sukni a nemůžete sehnat sukni se zvýšeným pasem, kterou byste si moc přáli. Nezoufejte, pokud máte kus látky a pevnou vůli, pusťte se do její výroby vlastními silami. Návod jak na to, naleznete v následujícím videu.

Jak ze starého trička udělat sexy top

Vezměte vyřazené tričko a udělejte si z něj sexy top. Obrňte se trochou trpělivosti a uvidíte, jak na party zazáříte ve svém novém outfitu. Více vám poradí následující video.

Jak z legín vyrobit bikiny

Máte vyřazené legíny a chybí vám dvoudílné plavky? Tak spojte příjemné s užitečným a z vyřezených legín si bikiny ušijte. Je to velmi jednoduché. Více rad naleznete v následujícím instriktážním videu.

Jak z obyčejného trička vytvořit sexy šaty

Toužíte po hezkých šatech, ale nemůžete je nikde sehnat nebo na ně nemáte peníze? Udělejte si je sami. Stačí vám k tomu pouze nůžky, velké tričko a případné doplňky. Podívejte se ná následujcí video a inspirujte se.

Jak udělat papírové korále

Udělejte si parádu ze starých magazínů, katalogů nebo časopisů. Není to nemožné. Opravdu lze vyrobit krásné korálky z kusu barevného papíru. Více vám poradí následující video.

Jak vytvořit pro děti jednoduchou papírovou dekoraci

Udělejte svým dětem velmi jednoduchou barevnou dekoraci z papíru. Uděláte tím radost jim i sobě. Samotná výroba vám zabere necelou půlhodinku. Radost dětí stojí za to. Více informací naleznete v instruktážním videu.

Jak udělat balon z papíru

Vyrobte si balon z papíru. Není to nemožné. Další díl z řady origami - papírové skládanky vás přesvědčí, že z papíru je možné udělat téměř vše. Učte se a skládejte origami, jak na to vám ukáže následující instruktážní video.

Jak si vyrobit šablonu pro graffiti

Grafiti je mladou generací označováno za novodobé umění. Nebudeme soudit, zda-li tomu tak opravdu je. Každopádně graffiti k dnešní době patří stejně jako pop music, MTV, facebook a další fenomény. Vyzkoušejte si graffiti i vy a nezalekněte se,...