úprava

Jak ve PhotoShopu vytvořit pochromované písmo

Naučíme se pracovat se světelnými efekty, budeme vytvářet pochromované písmo. Jako první krok změníme barvu podkladu z bílé na šedivou, napíšeme písmeno, vybereme typ písma a pro zvýraznění zvolíme řez. poté aplikujeme potřebné efekty.

Jak ve PhotoShopu vytvořit působivé zlaté písmo

Netradiční a působivé zlaté písmo ve PhotoShopu bude hračkou. Videotutoriál ze serveru YouTube ocení zejména designeři, kteří s fonty pracují na webových stránkách a kteří hledají kreativní řešení. Použijeme několik efektů.

Jak ve PhotoShopu vytvořit zamrzlé písmo

Jak vytvořit ve Photoshopu plastické písmo

Ve PhototoShopu lze vytvořit spoustu zajímavých fontů. Tentokrát si v českém návodu ukážeme, jak postupovat v případě, kdy ve PhotoShopu chcete vytvořit efektní plastické písmo. To pak můžeme užít například ve své internetové prezentaci.

Jak ve PhotoShopu změnit pozadí fotografie pomocí channel mask

V této lekci se naučíme, jak na fotografii změnit pozadí, které se vám nezamlouvá. Postup si ukážeme na praktickém příkladu s portrétní fotografií. Užijeme několik chytrých nástrojů programu PhotoShop.

Jak retušovat černobílou fotografii

Natržená, poškrábaná nebo politá černobílá fotografie může vypadat opět jako nová díky vhodné retuši. Postupujte podle českého návodu a odstraňte ve PhotoShopu všechna poškození.

Jak ve PhotoShopu opravit zašedlou fotografii

Jak ve PhotoShopu upravit barvy pomocí křivek

V tomto jednoduchém tutorialu si ukážeme jak pomocí křivek, násobení vrstvy a pomocí burn tool dosáhnout plných a zajímavých barev. Fotografii dodáme dramatičtější ráz. Začneme duplikací pozadí fotografie, k tomu užijeme klávesových zkratek.

Jak provést základní retuš fotografie ve PhotoShopu 4

Stránky