pletení

Jak využít obilí a obilnou slámu k dekoraci | tipy

Jak využít obilí a obilnou slámu k dekoraci | tipy. Letos začaly žně téměř o měsíc dříve než v jiných letech, a proto si již nyní nasbírejte na poli slámu a zbylé klasy k tvoření dekorací. Následující článek vám poskytne několik tipů, co s obilím a...

Jak si udělat ručně pletenou šálu za 30 minut

Líbí se vám pletené šály a jste rádi originální? Vyzkoušejte si uplést vlastní pletenou šálu bez použití pletacích jehlic, k výrobě vám postačí pouze dvě ruce, dvě klubíčka vlny a nůžky. Následující video vám přináší podrobný návod na upletení...

Jak začít s pletením – návod na pletení pro začátečníky

Toto video vám ukáže, jak začít s pletením. Postupujte podle návodu na pletení, uvidíte sami, že je to jednoduché a že si techniku pletení brzy osvojíte. Každý se může naučit plést, je to také skvělá příležitost uplést pěkné dárečky.

Jak na pletení bambulkové šály - návod na pletení

Tento návod na pletení honosné bambulkové šály si hned oblíbíte. Autorku videa napadlo při pletení bambulkové šály využít hrabě, která vám uvolní při pletení ruce a ještě k tomu si můžete udělat šálu širokou podle toho, jak se vám bude líbit. A to...

Jak na háčkování - přidávání u háčkování

Ukážeme si, jak se při háčkování přidává - ukážeme si to na dlouhých sloupcích. Zhlédněte video z háčkování čepičky.

Jak na háčkování - poloviční dlouhý sloupek

Poloviční dlouhý sloupek - neboli poloslopek - nejprve si uděláme dvě řetízková oka. Zhlédněte postup při háčkování čepičky.

Jak na háčkování - reliéfní dlouhé sloupky píchané zepředu a zezadu

Začneme opět dvěma řetízkovými oky. Provedeme dlouhý sloupek, jenže ho nebudeme háčkovat, jak jsme zvyklí. Podívejte se na postup při háčkování čepičky.

Jak na háčkování - dvakrát nahozený dlouhý sloupek

Chcete si uháčkovat stylovou čepičku? V této části malého kurzu háčkování si ukážeme, jak udělat dvakrát nahozený dlouhý sloupek.

Jak na háčkování - pevné oko

V tomto návodu na háčkování čepičky si ukážeme, jak udělat pevné oko. Pevným okem ukončíme každou řadu - postup při tvorbě pevného oko je podobný jako při tvorbě krátkého sloupku. Více ve videu.

Jak na háčkování - krátký sloupek

Na začátku každé řady u krátkých sloupků se udělá jedno řetízkové oko. Jak udělat krátký sloupek při háčkování, si popíšeme ve videonávodu.

Stránky