látka

Obrázek není k dispozici

Jak si vyrobit ze zbytků látek ozdobné srdíčko

Nikdy není dost dobrých nápadů na geniální a přesto levné dárky. Nikdy se nemá nic zbytečně vyhazovat! Vzhledem k okleštěným rozpočtům je ve školách, družinách, knihovnách, ale i kroužcích, a co si budeme povídat, i doma hluboko do kapes. Přesto...
Obrázek není k dispozici

Jak batikovat oblečení vázanou batikou

Pomocí batikování si můžete vytvořit oblečení podle svých představ. Batika je technika barvení, která vám umožní vytváření libovolných vzorů například na látce. Batikování se může zdát zpočátku obtížné, není tomu tak. Pár základních triků vám...

Jak si ušít letní tuniku

Toužíte-li po letní tunice a nikde nemůžete sehnat tuniku přesně podle svých představ a v požadované barevné variaci? Kupte si raději kus látky a tuniku si vytvořte sami. Jak na to, vám ukáže následující videonávod.

Jak si uvázat z nadměrné látky plážové minišaty

Máte-li nadměrný šátek nebo kus látky, stačí vám pouhé dvě minuty na to, abyste si z nich udělali krásné plážové minišaty. Nepotřebujete k tomu ani jehlu a nit. Návod jak na to, nalezente v následujícím videu.

Jak si vytvořit panenkovský top

Máte ráda romantické oblečení? Vytvořte si sama romantický top s odhalenými rameny. Nemusíte chodit do drahých butiků, abyste se cítila dobře. Více informací naleznete v instruktážním videu.

Jak si ušít rozkošné minišaty

Ušijte si své vlastní minišaty. Trocha látky, jehly, nití a nic vám nebrání v tom, vytvořit si nový model. Načerpejte inspiraci v následujícím instruktážním videu.

Jak si vyrobit svůdné maxišaty v méně než 2 minutách

Vyrobte si své vlastní maxišaty, které využijete při procházkách na pláži nebo výletech u vody. Je to velmi jednoduché, stačí vám jen kus látky, dobrý nápad a inspirace. Návod jak na to, nalezenete v následujícím videu.