horské kolo

Jak jezdit na kole do svahu

Víte, jak si správně nastavit převod a jakou zvolit frekvenci šlapání, pokud vyjíždíte krátký a prudký svah, nebo pokud před sebou máte dlouhé stoupání? Jaké kolo zvládá výjezdy nejlépe? Můžeme mít sebevětší sílu v nohách, ale pokud nebudeme horské...

Jak správně na kole projíždět zatáčky

V pátém díle seriálu o jízdě na horském kole jsme se s mistrem Evropy Jardou Kulhavým podívali na to, jak a kdy využít během jízdy smyky a jak správně projíždět zatáčkami.

Jak jezdit na horském kole po vodě

Členové týmu Sports: Reinvented se vydávají ve svém Fordu S-MAX do Cornwallu, aby zjistili, jestli Toby - jezdec na horském kole - dokáže na kole jezdit také po vodní hladině. Tento postup ale raději nezkoušejte. (Videonávod obsahuje product...

Jak dodržovat zásady správné výživy (pro cyklisty)

Cyklistický trenér Viktor Zapletal popisuje pravidla správné výživy. Strava pro cyklisty musí být lehká i energeticky bohatá, aby bylo z čeho těžit při tréninku i při závodě na kole.

Jak vylepšit horské kolo

Vhodnými komponenty můžeme zvýšit funkčnost horského kola. Důležitým hlediskem je zejména váha kola, a proto vybereme lehčí gumy, kvalitní ráfky... Nezapomeňme na pohodlné sedlo nebo příjemnější gripy na řídítka.

Jak odstranit jezdecké chyby na kole

Žádný učený z nebe nespadl. A proto není žádná ostuda poučit se z vlastních chyb a nechat si poradit. Jízdu na kole si můžeme zpříjemnit i tím, že odstraníme nejčastější jezdecké chyby. Pojďme na to!

Jak správně nastavit výšku sedla na kole

Správným nastavením výšky sedla na jízdním kole můžete eliminovat bolesti zad nebo bolesti kloubů. Vhodné nastavení výšky sedla ale je trochu věda, a proto si necháme poradit zkušenějšími cyklisty.

Jak si zlepšit fyzickou kondici pro jízdu na horském kole

Profesionální trenér Viktor Zapletal radí, jak zlepšit fyzickou kondici. I když to nebude jednoduché a času jistě není nazbyt, chcete-li uspět, musíte být schopni si tréninky do svého životného stylu zakomponovat. Kýžené výsledky se pak dstaví při...

Jak zdolávat překážky na horském kole jako profesionál

Úspěšný biker Jaroslav Kulhavý popisuje postup, jak správně jezdit na horském kole v terénu jako profesionál. Stání na místě, zvedání předního a zadního kola, jízda ve smyku. To vše se máte možnost naučit od špičkového českého bikera.

Jak správně řadit a nastavit brzdy

Podíváme se na přehazovačky, přesmykovače a brzdy. Řekneme si, jak správně řadit, jaké existují typy brzd a jak je správně nastavit. Průvodcem touto tématikou nám byl Martin Verner ze Ski & Bike centrum Radotín.

Stránky