internet

Jak se neutopit v hlubinách Facebooku

Jak si doma zařídit wifi

Připojení internetu přes kabel je v dnešní době velmi nepraktické a to především pro firmy a pro rodiny, ve kterých chce být k internetu připojeno velké množství lidí. Jak si wifi zařídit?

Jak hledat v insolvenčním rejstříku

Jak vyhledat rozhodnutí soudů online

Jak mít po ruce aktuální zákony

Jak ušetřit díky hromadnému nakupování

Se slevovými weby jakoby se v poslední době roztrhnul pytel. Co je to za stránky? Je možné jim opravdu věřit? A jak to vlastně funguje? Myslím, že není na škodu si tyto otázky zodpovědět a udělat si tak v tomto novodobém fenoménu jasno.

Jak zvýšit rychlost stahování dat

Jak na TeamViewer - ovládání počítače na dálku

Potřebujete pomoci s vašim počítačem, ale ten, s kým komunikujete je na druhém konci republiky. Nezoufejte, pomocí programu TeamViewer můžete svůj počítač sdílet se vzdáleným PC. Jak na to vám krok po kroku ukáže následující videonávod.

Jak na RSS

Stahovat novinky z webových stránek na internetu patří k základním funkcím, které dnešní informační portály nabízí. Jak na fuknkci RSS kanálů, jak je správně využívat a nastavit vám poradí následující instruktážní video.

Jak správně vybrat antivirus pro počítač

Svět počítačů kromě zábavy, práce či hudby nabízí i méně chtěné záležitosti jako je například počítačový virus. Vůči němu se lze bránit pokud možno co nejspolehlivějším antivirem. Který to je?

Stránky