cyklo

Jak poznat kraj Tiché Orlice

Jak na základy jízdy na kole v terénu

Jak jezdit na kole do svahu

Jak správně na kole projíždět zatáčky

V pátém díle seriálu o jízdě na horském kole jsme se s mistrem Evropy Jardou Kulhavým podívali na to, jak a kdy využít během jízdy smyky a jak správně projíždět zatáčkami.

Jak dodržovat zásady správné výživy (pro cyklisty)

Cyklistický trenér Viktor Zapletal popisuje pravidla správné výživy. Strava pro cyklisty musí být lehká i energeticky bohatá, aby bylo z čeho těžit při tréninku i při závodě na kole.

Jak vylepšit horské kolo

Vhodnými komponenty můžeme zvýšit funkčnost horského kola. Důležitým hlediskem je zejména váha kola, a proto vybereme lehčí gumy, kvalitní ráfky... Nezapomeňme na pohodlné sedlo nebo příjemnější gripy na řídítka.

Jak odstranit jezdecké chyby na kole

Žádný učený z nebe nespadl. A proto není žádná ostuda poučit se z vlastních chyb a nechat si poradit. Jízdu na kole si můžeme zpříjemnit i tím, že odstraníme nejčastější jezdecké chyby. Pojďme na to!

Jak správně nastavit výšku sedla na kole

Správným nastavením výšky sedla na jízdním kole můžete eliminovat bolesti zad nebo bolesti kloubů. Vhodné nastavení výšky sedla ale je trochu věda, a proto si necháme poradit zkušenějšími cyklisty.

Jak si zlepšit fyzickou kondici pro jízdu na horském kole

Jak zdolávat překážky na horském kole jako profesionál

Úspěšný biker Jaroslav Kulhavý popisuje postup, jak správně jezdit na horském kole v terénu jako profesionál. Stání na místě, zvedání předního a zadního kola, jízda ve smyku. To vše se máte možnost naučit od špičkového českého bikera.

Stránky