jehněčí

Obrázek není k dispozici

Jak udělat čevapčiči

Toto jídlo je typické především pro Bosnu a Hercegovinu či Makedonii, zdomácnělo ovšem také po celé bývalé Jugoslávii. V balkánských zemích se podává s pečivem zvaným Lepinja, nebo jeho dalšími variacemi.
Obrázek není k dispozici

Jak udělat jehněčí plátky na žampionech

Recept nejen pro zdatné houbaře. Pro tento recept budeme potřebovat jehněčí maso a žampiony. Připravíme si totiž jehněčí plátky na žampionech, skvělou dobrotu pro mlsné a vytříbené jazýčky. Dobrou chuť!
Obrázek není k dispozici

Jak udělat jehněčí žebírka zapečená se sýrem

Víte, že jehněčí maso poskytuje člověku bílkoviny s esenciálními aminokyselinami, které jsou cenné pro tvorbu a funkčnost buněk, tkání a orgánů? Každý by měl aspoň ochutnat. Vyzkoušíme tentokrát jehněčí žebírka zapečená se sýrem. Dobrota, kterou si...
Obrázek není k dispozici

Jak udělat přírodní jehněčí kotlety

Recept na přírodní jehněčí kotlety. Starší jehněčí maso musíme před pečením dusit pod pokličkou. Při přípravě přírodních jehněčích kotlet postupujeme podle níže uvedeného receptu. Dobrou chuť!
Obrázek není k dispozici

Jak udělat dušené jehněčí se zeleninou

Jak připravit jehněčí, aby vás nezaskočila jeho specifická chuť? Nejjednodušší na přípravu jsou drobné kotletky. Postačí je na chvilku marinovat v oleji s bylinkami.Tento recept se výborně hodí jako sváteční oběd v době Velikonoc.
Obrázek není k dispozici

Jak udělat jehněčí žebírka

Recept na jehněčí žebírka. Jehněčí maso patří mezi tradiční pokrmy ve většině zemí Evropy, jelikož ovce se zde chovají už jedenáct tisíc let. A pokud jste jehněčí maso ještě nevyzkoušeli, tak teď máte příležitost si jeden recept odzkoušet. Věřte,...
Obrázek není k dispozici

Jak udělat jehněčí steak s rozmarýnem a citrony

Recept na jehněčí steak s rozmarýnem a citrony. Výborné jídlo se sklenkou vína. Jehněčí steak z jehněčí kýty krok za krokem podle receptu.