maminčiny recepty cz

Obrázek není k dispozici

Jak udělat čínskou marinádu

Marinády jsou neoddělitelnou částí každého grilování. Zkuste dnes něco netradičního. Čínská marináda je vhodná pro vepřové a hovězí maso.
Obrázek není k dispozici

Jak udělat česnekové krevety

Západ slunce, mořské zátoky a jemný bílý písek...Každý si při vzpomínce na letní dovolenou vybaví něco jiného. Oživte si zážitky a vzpomínky chutí středomořských specialit.
Obrázek není k dispozici

Jak udělat bramborák

Nebo-li cmunda je tradiční pokrm české, německé i rakouské kuchyně. V Polsku se bramborák jí i na sladko jen posypaný cukrem případně politý smetanou.
Obrázek není k dispozici

Jak udělat chilli con carne

Toto mexické jídlo je výborné při velkých akcích. Existuje i vegetariánská verze, známá také jako chilli sin carne, která neobsahují .
Obrázek není k dispozici

Jak udělat gratinované krevety

Mořské potvůrky nejlépe chutnají v útulné restauraci u moře. Ale ne každému se poštěstí dopřát si takové gurmánské hody. Mnoho supermarketu dnes nabízí různé druhy mořských plodů a vy si je již můžete upravit doma.

Jak udělat palačinky

Palačinky recept. Palačinky se připravují z tzv. litého těsta. Můžeme je podávat s ovocem, masem nebo špenátem. Jsou výborné pro kteroukoliv variaci. Tady je jednoduchý recept na palačinky, který zná snad každá kuchařka.
Obrázek není k dispozici

Jak udělat bryndzové halušky

Vynikající bryndzové halušky pro celou rodinu
Obrázek není k dispozici

Jak uvařit koprovku pro celou rodinu

Koprová polévka, oblíbené jídlo většiny z nás. A pro kuchaře začátečníky zde poskytuji recept, jak na ni. Koprovka? Jdeme na ni! Dobrou chuť!
Obrázek není k dispozici

Jak připravit tvarohové knedlíčky s marinovanými jahodami

Sladká a voňavá letní pochoutka - tvarohové knedlíčky s marinovanými jahodami. Mňam! Zkuste si podle receptu tvarohové knedlíčky připravit i vy. Nebudete litovat.
Obrázek není k dispozici

Jak udělat filipínské kuře

Netradiční úprava kuřete, ale jistě výborná. Tak to je filipínské kuře, které do vaší domácnosti přinese i trochu exotiky. Recept na filipínské kuře se vám bude líbit a jsem si jistá, že se k němu budete rádi vracet.

Stránky