e kuchařka

Jak si vyrobit domácí jogurt

Jogurty kupované v supermarketech už nejsou to, co bývaly. Bohužel. Opravdový jogurt si ale můžeme vyrobit i doma v kuchyni. Objevil jsem jednoduchý recept na domácí jogurt, vyzkoušejte jej i vy. Úspěch zaručen.

Jak si vyrobit domácí margarín

Přesvědčte se, že margarín je možné vyrobit si i doma. Výroba domácího margarínu je poměrně jednoduchá. K přípravě domácího margarínu potřebujeme čtyři základní suroviny. Rostlinný tuk, rostlinný olej, vaječný žloutek a mléko. Pojďme na to!
Obrázek není k dispozici

Jak udělat čínskou marinádu

Marinády jsou neoddělitelnou částí každého grilování. Zkuste dnes něco netradičního. Čínská marináda je vhodná pro vepřové a hovězí maso.
Obrázek není k dispozici

Jak udělat česnekové krevety

Západ slunce, mořské zátoky a jemný bílý písek...Každý si při vzpomínce na letní dovolenou vybaví něco jiného. Oživte si zážitky a vzpomínky chutí středomořských specialit.
Obrázek není k dispozici

Jak udělat bramborák

Nebo-li cmunda je tradiční pokrm české, německé i rakouské kuchyně. V Polsku se bramborák jí i na sladko jen posypaný cukrem případně politý smetanou.
Obrázek není k dispozici

Jak udělat chilli con carne

Toto mexické jídlo je výborné při velkých akcích. Existuje i vegetariánská verze, známá také jako chilli sin carne, která neobsahují .
Obrázek není k dispozici

Jak udělat gratinované krevety

Mořské potvůrky nejlépe chutnají v útulné restauraci u moře. Ale ne každému se poštěstí dopřát si takové gurmánské hody. Mnoho supermarketu dnes nabízí různé druhy mořských plodů a vy si je již můžete upravit doma.
Obrázek není k dispozici

Jak udělat odpalované těsto

Odpalované těsto. Proč si nepřipravit doma právě vaše oblíbené věnečky z cukrárny, karamelové větrníky nebo banánky s čokoládovým krémem. Snadná příprava odpalovaného těsta vám to umožní.
Obrázek není k dispozici

Jak udělat bešamelovou omáčku

Bešamelová omáčka recept. Bešamel je světlá základní omáčka. Jde o tradiční specialitu především francouzské kuchyně. Tvoří základ mnoha dalších omáček – např. omáčky Mornay, nebo hořčičné omáčky. Příprava bešamelové omáčky krok za krokem.
Obrázek není k dispozici

Jak udělat bryndzové halušky

Vynikající bryndzové halušky pro celou rodinu

Stránky