posilování

Jak cvičit doma – cviky na břicho – trénink břicha

Cviky na břicho krok za krokem. Tyto cviky na břicho vám pomůžou zbavit se tukového polštáře a vyrýsovat břišní svaly. Který cvik na břicho je efektivní? Začněte polovičními sedy-lehy, nesnažte se zvedat záda až ke kolenům, jakmile ucítíte v břišní...

Jak správně posilovat svaly

Správná technika, optimální dýchání, přiměřené opakování a odpočinek. To jsou čtyři body, na které byte měli při posilování svalu pamatovat, a to nejen v posilovně, ale i doma. Jinak budou výsledky pomalé a vydaná energie neefektivní.

Jak zhubnout při cvičení doma

Cvičení doma má několik výhod. Cvičit můžeme v kterémkoli čase, při jakémkoli počasí a v každém věku. Tisíce návodů na cvičení doma najdeme na internetu, ale žádný neodpovídá našim představám? Vyzkoušejte tento nenáročný postup a sami se budete...

Jak posilovat zadeček

Krásný zadeček je snem nejedné ženy ale i leckterého muže. Díky tomuto videu se naučíte, jak správně provádět efektivní cviky právě na posílení vašeho zadečku. Potřebovat budete posilovací gumu a pevnou podložku.

Jak posílit hýžďové svaly

Pevný zadeček – kdo by ho nechtěl. Mít ho vyžaduje dvě základní věci – pevnou vůli a správné a pravidelné cvičení. Tu druhou věc najdete v tomto videu. Vůle už je jen na vás.

Jak posílit šikmé břišní svaly

Dokonale ploché bříško je snad snem každého z nás. Pokud ho chcete mít, začněte cvičit. V tomto videu najdete ukázku cvičení na posílení šikmých břišních svalů. Léto klepe na dveře, takže začněte se cvičením co nejdříve!

Jak posílit vnitřní stranu stehen

Vnitřní strana stehen je velmi problematická partie. Efektivní cviky na její procvičení ale existují a najdete je právě v tomto videu. Najdete zde cviky na posilování s overballem ale i cviky bez něj.

Jak cvičit Bodystyling

Bodystyling je speciální druh cvičení, které efektivně pomáhá formovat a zpevňovat postavu. Díky tomuto videu se naučíte několik základních cviků.

Jak správně cvičit Step Aerobic

Step Aerobic je výborný pro tvarování zejména dolních partií jako je zadeček, stehna a lýtka. Cvičit ho můžete i doma. Pusťte si tuto video lekci a dejte se do toho. Lektorkou vám bude Hanka Kynychová.

Jak cvičit Step Aerobic

Step Aerobic je jednou z forem aerobiku, jehož specialita je v tom, že během cvičení využíváte zvýšený stupínek. Má tak velmi pozitivní vliv na tvarování svalů nohou ale i ostatních partií. Zacvičte si Step Aerobic doma, pomůže vám v tom tato video...

Stránky