houbové recepty

Jak připravit paprikáš z hlívy ústřičné | recept

Paprikáš z hlívy ústřičné recept. Dnes si tepelně upravíme houbu hlívu ústřičnou. Hlíva ústřičná je vhodná surovina zejména pro polévky a omáčky, v kuchyni najde své uplatnění také se zeleninou nebo v nálevu s octem. Přiznivě ovlivňuje také hladinu...
Obrázek není k dispozici

Jak udělat černého kubu

Černý kuba recept. Jeden z vánočních receptů pro přípravu štědrovečerní večeře. Dříve velmi oblíbený a jednoduchý pokrm. Černý kuba byl nazýván podle toho, že se měl správně připravovat z hřibů modráků, od nichž získal modrou barvu.
Obrázek není k dispozici

Jak udělat houbový nákyp

Čím jednodušeji budeme houby upravovat, tím více si uchová pokrm vůně a chuti. Houby bychom měli málo solit a kořenit. Uděláme si tentokrát houbový nákyp - ne příliš často využívaný recept z hub, zato ale skvělé houbové jídlo!
Obrázek není k dispozici

Jak udělat houbové ragú

Pokud jsme si zašli na houby do lesa, musíme je dostateně upravit. Houbové pokrmy bychom měli připravovat pouze z čerstvých, nezapařených a nečervivých hub. My si teď připravíme houbové ragú a tady je můj recept!
Obrázek není k dispozici

Jak udělat houbové lasagne

Houbové lasagne? Jednoduché a rychlé! Pokud jste byli na houbách a "houby rostly jako po dešti", vyzkoušejte tento houbový recept na houbové lasagne. Výtečné houbové jídlo, které si oblíbíte.