reklamace

Jak reklamovat ojetý vůz

Řešení reklamace ojetého vozu je téměř vždy nepříjemná záležitost, u které je třeba, abyste zachovali chladnou hlavu a hlavně také to, abyste se nevzdávali. Bazaroví prodejci nejsou často považováni za čestné lidi a pokusí se vás obalamutit řečmi,...

Jak reklamovat zájezd

Zájezd do zahraničí, pobyt u moře, na horách nebo v lázních nedopadl podle vašich představ? Objevili jste během vašeho pobytu závady, které měly nepříznivý dopad na vaši dovolenou? Zakoupený zájezd můžete reklamovat jako kteroukoli jinou službu nebo...

Jak postupovat při reklamaci obuvi

Reklamace obuvi patří k nejčastějším reklamacím vůbec. Zákazníci se ale často mylně domnívají, že opotřebení obuvi je důvodem k reklamaci. Jak úspěšně reklamovat boty a jak správně v reklamaci postupovat? Za jakých okolností při reklamaci obuvi...

Jak reklamovat ojeté auto

Nová auta jsou drahá a rychle ztrácejí na hodnotě. Proto se mnoho lidí uchyluje k nákupu ojetých aut. V autobazarech jsou tisíce vozů, které čekají na nového majitele. Jenomže co dělat, když auto, které podle obchodníka mělo vynikající vlastnosti,...

Jak reklamovat nevhodný vánoční dárek

Vánoce jsou svátky klidu, míru a pohody. Předvánoční čas ale neodmyslitelně spojen právě s nakupováním, stresem a stáním ve frontě, ať už na kapra nebo na vánoční dárky. Co když se ale dárek nebude líbit? Musí nevhodný vánoční dárek nutně skončit na...

Jak chápat práva a povinnosti cestovní kanceláře

Léto je tradičně spjato s dovolenou. Pokud se chystáte k moři, na hory nebo třeba na poznávací zájezd, možná využijete služeb cestovních kanceláří. Dovolená stojí nemalé peníze a měla by sloužit především k relaxaci a načerpání sil. Proto zájezd...

Jak nenaletět při online nakupování

Internetové nákupy jsou stále více a více oblíbené a není se čemu divit. Nakupující má na výběr z velkého množství produktů, není omezen otevírací dobou a má tak dostatek času vše si pořádně rozmyslet. Není třeba trmácet se po kamenných prodejnách,...

Jak reklamovat zboží v prvních 6 měsících od nákupu

Kdo se alespoň trochu zajímá o spotřebitelské právo, ten ví, že záruční doba je dlouhá 24 měsíců (až na několik drobných výjimek, které ale nejsou v tuto chvíli důležité). V prvních šesti měsících od nákupu navíc platí zvláštní pravidla, která...

Jak anglicky reklamovat zboží

Mnohdy se vám naskytne příležitost k výhodné koupi zboží ze zahraničí. Často narazíte na lepší ceny a také výběr je mnohem širší. Avšak doplatit na to můžete při reklamaci. Jak anglicky reklamovat zboží se vám nyní pokusím nastínit.

Jak úspěšně reklamovat vadné zboží

Snad každý z nás již někdy musel reklamovat nějaký vadný výrobek či služby. Ve většině případů proběhnou reklamace bez problémů, často se ale stane, že se obchodních snaží vykroutit a uvádí celou řadu důvodů, proč by zboží přijmout k reklamaci neměl...