první pomoc

Jak vybavit domácí lékárničku

Jak ošetřit řezné poranění

Jak ošetřit řezné poranění | rady a tipy. Odřeniny, popáleniny a řezná poranění patří k nejčastějším úrazům. Většinu drobných poranění, například lehké odřeniny a povrchové ranky, řešíme dezinfekcí a náplastí. Jak ale postupovat při řezné ráně?

Jak poznat bezvědomí

Český červený kříž v Mostě ve spolupráci s deníkem Moje noviny vytvořil šestidílný seriál o první pomoci. Toto je první videonávod, v němž instruktorka Českého červeného kříže vysvětluje, jak u člověka poznat, že je v bezvědomí.

Jak poskytnout první pomoc - zranění na hrudi

Jak poskytnout první pomoc - ležící člověk (ukázka)

Jak poskytnout první pomoc - ležící člověk

Jak poskytnout první pomoc - zlomenina horní končetiny

Při zlomenině horní končetiny si vytvoříme trojcípý šátek. Třeba z nějakého kusu látky, který máme k dispozici. Šátkem znehybníme pacientovi paži. Ruka v šátku by měla být umístěná palcem vzhůru a prty ruky by měly být odkryté.

Jak poskytnout první pomoc

První pomoc je jedna z nejdůležitějších věcí, které se lze naučit - můžeme v se nechat poučit v médiích nebo v přiloženém videu.
Obrázek není k dispozici

Jak poskytnout první pomoc při krvácení

Školy se přestaly zabývat výukou první pomoci, zpravidla se věnují první pomoci jednu až dvě hodiny, a tím to končí. Není pak divu, že v případě, kdy jsme svědky nějaké nehody, nejsme si jistí, zda dokážeme správně postiženému pomoct.
Obrázek není k dispozici

Jak volat záchranku