míchané koktejly recepty

Jak připravit míchaný nápoj Beehoney | recept

Jak připravit míchaný nápoj Eden | recept

Eden? Tak to je andělský koktejl na bází vanilkové Absolut vodky, cukru, bazalky, limetky a čokolády. Míchaný drink Eden je dky svému složení ideální alkoholické pití pro dámy. Přivrate si tento skvělý nápoj podle přiloženého videoreceptu.

Jak připravit míchaný drink Sezónní Mojito | recept

Jak připravit exotický koktejl White Monkey | recept

Jak připravit míchaný nápoj Storm | recept

Obrázek není k dispozici

Jak udělat šťavnatý polibek

Jako nejlepší osvěžení v nekonečné a horské noci. Šťavnatý polibek je název pro míchaný alkoholický nápoj, jehož základem je rum, nicméně ingrediencí, a tedy i chutí není určitě potřeba pomálu. Vyzkoušíte tento recept na šťavnatý polibek i vy?
Obrázek není k dispozici

Jak připravit nápoj Sangria

Sangría pochází ze španělského slova "sangre", což znamená "krev". "Krvavou" sangrii si připravte podle mého receptu.
Obrázek není k dispozici

Jak připravit Martini

Málokdo by chtěl popírat, že Martini vzniklo z jednoho starého koktejlu zvaného Martinez. Existuje několik koktejlových knížek napsaných těsně na přelomu minulého století které používají střídavě jak Martini, tak i Martinez.
Obrázek není k dispozici

Jak připravit Gin s Tonikem

V jednoduchosti je krása, klasika tedy gin s tonikem a citrónem. Připravte si podle mého receptu gin s tonikem i vy!
Obrázek není k dispozici

Jak připravit panáka B52

Zde je návod jak si tento lahodký mok můžete připravit sami. B52 je hravý míchaný nápoj, kterým nezkazíte žádnou zábavu.

Stránky