drinky recepty

Jak připravit osvěžující letní drinky | recept

Jak připravit nápoj De luxe cucumber | recept

Jak si udělat míchaný drink Virgin Hugo | recept

Virgin Hugo je osvěžující nealkoholický míchaný drink, pro jehož přípravu potřebujeme pouze 3 cl bezového sirupu, mátu, led, sodu a nealkoholické šumivé víno. Podívejte se na video s receptem na přípravu nápoje.

Jak připravit míchaný nápoj Ernest | recept

Jak připravit míchaný nápoj Red Moon | recept

Jak připravit nápoj Sangria netradičně

Nápoj Sangria netradičně | recept. Sangria je ideálním nápojem pro letní grilování. Sangria je osvěžující, plná ovoce a velmi chutná. Sangrii si ale můžete dopřát kdykoli, kdy si potřebujete spravit náladu. Zázračný účinek sangrie je zaručen.
Obrázek není k dispozici

Jak připravit nápoj Sangria

Sangría pochází ze španělského slova "sangre", což znamená "krev". "Krvavou" sangrii si připravte podle mého receptu.
Obrázek není k dispozici

Jak připravit Martini

Málokdo by chtěl popírat, že Martini vzniklo z jednoho starého koktejlu zvaného Martinez. Existuje několik koktejlových knížek napsaných těsně na přelomu minulého století které používají střídavě jak Martini, tak i Martinez.
Obrázek není k dispozici

Jak připravit Gin s Tonikem

V jednoduchosti je krása, klasika tedy gin s tonikem a citrónem. Připravte si podle mého receptu gin s tonikem i vy!
Obrázek není k dispozici

Jak připravit panáka B52

Zde je návod jak si tento lahodký mok můžete připravit sami. B52 je hravý míchaný nápoj, kterým nezkazíte žádnou zábavu.

Stránky