drinky recepty

Jak připravit osvěžující letní drinky | recept

Jak připravit nápoj De luxe cucumber | recept

Jak si udělat míchaný drink Virgin Hugo | recept

Virgin Hugo je osvěžující nealkoholický míchaný drink, pro jehož přípravu potřebujeme pouze 3 cl bezového sirupu, mátu, led, sodu a nealkoholické šumivé víno. Podívejte se na video s receptem na přípravu nápoje.

Jak připravit míchaný nápoj Ernest | recept

Jak připravit míchaný nápoj Red Moon | recept

Jak připravit nápoj Sangria netradičně

Nápoj Sangria netradičně | recept. Sangria je ideálním nápojem pro letní grilování. Sangria je osvěžující, plná ovoce a velmi chutná. Sangrii si ale můžete dopřát kdykoli, kdy si potřebujete spravit náladu. Zázračný účinek sangrie je zaručen.

Jak připravit nápoj Sangria

Sangría pochází ze španělského slova "sangre", což znamená "krev". "Krvavou" sangrii si připravte podle mého receptu.

Jak připravit Martini

Málokdo by chtěl popírat, že Martini vzniklo z jednoho starého koktejlu zvaného Martinez. Existuje několik koktejlových knížek napsaných těsně na přelomu minulého století které používají střídavě jak Martini, tak i Martinez.

Jak připravit Gin s Tonikem

V jednoduchosti je krása, klasika tedy gin s tonikem a citrónem. Připravte si podle mého receptu gin s tonikem i vy!

Jak připravit panáka B52

Zde je návod jak si tento lahodký mok můžete připravit sami. B52 je hravý míchaný nápoj, kterým nezkazíte žádnou zábavu.

Stránky