míchané nápoje a koktejly

Obrázek není k dispozici

Jak připravit nápoj Sangria

Sangría pochází ze španělského slova "sangre", což znamená "krev". "Krvavou" sangrii si připravte podle mého receptu.
Obrázek není k dispozici

Jak připravit Martini

Málokdo by chtěl popírat, že Martini vzniklo z jednoho starého koktejlu zvaného Martinez. Existuje několik koktejlových knížek napsaných těsně na přelomu minulého století které používají střídavě jak Martini, tak i Martinez.
Obrázek není k dispozici

Jak připravit Gin s Tonikem

V jednoduchosti je krása, klasika tedy gin s tonikem a citrónem. Připravte si podle mého receptu gin s tonikem i vy!
Obrázek není k dispozici

Jak připravit panáka B52

Zde je návod jak si tento lahodký mok můžete připravit sami. B52 je hravý míchaný nápoj, kterým nezkazíte žádnou zábavu.
Obrázek není k dispozici

Jak připravit Beefeater Red

S tímhle chutným elegánem se rozvášníte v každé pánské společnosti. Jestli si gin chtete dopřát v pohodlí domova, použijte klasický Beefeater.
Obrázek není k dispozici

Jak připravit Blue Lagoon

Blue lagoon (modrá laguna) je alkoholický koktejl, který zaujme především svojí barvou, díky níž si i vysloužil svůj název.
Obrázek není k dispozici

Jak připravit Daiquiri

Tento skvělý míchaný nápoj byl vynalezen kolem r. 1896 americkým inženýrem Jenningem Coxem, které dostal svůj název dle kubánského města Daiquiri.

Jak připravit Blue Hawaiian

Recept na drink Modrá Havaj. Tento tropický koktejl vynalezl v roce 1957 známý barman Harry Yee pracující v hotelu Hilton na Waikiki na základě požadavku obchodního zástupce firmy Bols, který chtěl koktejl, kde by vynikla modrá barva likéru Blue...

Jak připravit Cosmopolitan

Koktejl Cosmopolitan je jeden z nejoblíbenějších míchaných drinků posledních let. Cosmopolitan sice nezná svého definitivního tvůrce, ale je jisté, že o jeho slávu se zasloužila mimo jiné i Madonna, kterou viděli nápoj popíjet v newyorském Rainbow...

Jak připravit Tequilu Sunrise

Tequilu Sunrise | recept Až ochutnáte tento nápoj budete se cítit jako byste leželi na pláži v Mexiku. Vyzkoušejte míchaný alkoholický nápoj Tequila Sunrise znázornující svítání a východ slunce.

Stránky