skopové maso recepty

Jak připravit jehněčí kotlety | recept

Jehněčí kotlety recept. I když je jehněčí maso velmi zdravé a chutné, nemá v našem jídelníčku své stálé místo. To je ale obrovská škoda. Podívejte se na toto video a naučte se poměrně jednoduchý recept na přípravu skvělých jehněčích kotlet.
Obrázek není k dispozici

Jak udělat jehněčí žebírka zapečená se sýrem

Víte, že jehněčí maso poskytuje člověku bílkoviny s esenciálními aminokyselinami, které jsou cenné pro tvorbu a funkčnost buněk, tkání a orgánů? Každý by měl aspoň ochutnat. Vyzkoušíme tentokrát jehněčí žebírka zapečená se sýrem. Dobrota, kterou si...
Obrázek není k dispozici

Jak udělat přírodní jehněčí kotlety

Recept na přírodní jehněčí kotlety. Starší jehněčí maso musíme před pečením dusit pod pokličkou. Při přípravě přírodních jehněčích kotlet postupujeme podle níže uvedeného receptu. Dobrou chuť!
Obrázek není k dispozici

Jak udělat skopovou pečeni

Skopové maso podáváme na vyhřátých talířích a horké, protože skopový lůj rychle stydne a tuhne již při pokojové teplotě. Uděláme si tentokrát skvělou domácí skopovou pečeni. Dobro chuť přeji!
Obrázek není k dispozici

Jak udělat skopovou pečeni na česneku

Recept na skopovou pečeni na česneku. Skopové maso je občas pokryté tenkou blánou, která se při pečení nechává, aby se zachoval tvar pečeně. Pojďme se podívat, jak recept na skopovou pečeni na česneku vypadá a jak se pokrm připravuje.