jaktak.cz

Jak na nastavení uživatelského profilu v sociální síti Facebook 2 | rady

Složitost: Lehké
Cena: Zdarma
Potřebný čas: 5 až 10 minut

Jak na nastavení uživatelského profilu v sociální síti Facebook 2 | rady. V druhém díle o nastavení účtu v sociální síti Facebook pokračujeme v nastavení svého facebookovského profilu. Tentokrát si ukážeme a popíšeme, jak můžeme Facebook využívat prostřednictvím mobilního telefonu či jak si nastavit jednoduše jazyk, kterým chceme Facebooku užívat.

Krok 1

Facebook Mobile je funkce, která uživatelům Facebooku umožňuje být připojen k Facebooku, i když nejsou na svém počítači. Tuto variantu uvítají zejména majitelé iPhonu. Díky této funkci můžete přijímat vzkazy od svých facebookových přátel, posílat příspěvky na zeď nebo měnit status, stejně tak sledovat aktivity přátel. Tuto funkci je ideální využít tehdy, pokud se chcete se svými přáteli bezprostředně podělit o svůj zážitek, právě vyfotografovaným snímkem nebo nahraným videem. Samozřejmě pokud takovými funkcemi váš telefon disponuje. Služba je poskytována uživatelům Facebooku zdarma, platíte jen poplatky odpovídající rámci vašeho tarifu - tedy mobilnímu operátorovi.

Krok 2

Funkci v záložce Jazyk jistě nikomu není třeba popisovat. V této záložce si můžete nastavit jazyk Facebooku. Facebook je přeložen už do 65 jazyků, vybírat je tedy skutečně z čeho, chcete-li prostřednictvím Facebooku zdokonalovat ovládání cizího jazyka, směle do toho.

Krok 3

Facebook umožňuje zobrazovat cílenou reklamu na konkrétní typ uživatelů. Už z tohoto důvodu si v položce Platby můžete zadat číslo platební karty, která umožňuje platby přes internet, a rychle a bez čekání například nakoupit reklamu odkazující na vaši facebook stránku či na web. V položce Měna budete hledat českou korunu zbytečně, nejbližší zřejmě bude euro nebo americký dolar. V takových měnách se vám na Facebooku budou zobrazovat rozličné údaje.

Krok 4

Firmy mohou Facebook využít k marketingovým aktivitám a k podpoře vlastního byznysu. Facebook je moderní marketingový nástroj, poměrně levný, díky němuž lze budovat a posilovat značku na trhu, propagovat nabízené služby nebo produkty. V této záložce si v současnosti můžete nastavit, kdo uvidí vaše sociální akce v reklamách na Facebooku - zda přátelé, nebo nikdo. Tato záložka je zatím pro uživatele poměrně nesrozumitelná, nemusíme se jí ovšem zabývat, není podstatná.


Zdroj: https://www.jaktak.cz/jak-na-nastaveni-uzivatelskeho-profilu-v-socialni-siti-facebook-2-rady.html