Přejít k hlavnímu obsahu

Jak chytře nakupovat – se slevami a nákupním seznamem v mobilu

27. Březen 2018

Moderní doba nám mnohé věci značně usnadnila, stačí se jen umět orientovat v prostředí internetu a mobilních aplikací. Tak například slevové kupóny již nemusíme vystříhávat z novin a nákupní seznam psát na zmuchlaný útržek papíru. Známe aplikaci, s níž pro vás nakupování bude hračkou.

1

Svět výhodných cen

Že si pod pojmy „akce“ a „slevové kupony“ představíte nadšené seniory, kterak se ženou s letákem do místního supermarketu? To už dávno neplatí, se slevou dnes nakupuje každý, komu to pálí – jen na to jde trochu jinak. Na portálu Kupi.cz denně najdete okolo 300 aktuálních akčních letáků, a protože každý z nich nabízí celou řadu slev, není mnoho běžně kupovaných artiklů, které byste díky této chytré službě nesehnali výhodně. Ať už se jedná o čerstvé potraviny z Kauflandu, módní oblečení, nebo třeba nábytek či nové okenní rámy. Nabídky si zde snadno vyhledáte podle lokace obchodu a tematických kategorií, případně zadáním konkrétního slova do vyhledávače. Kupi.cz vám také poradí, zda má ten který obchod momentálně otevřeno.

2

Nákupní seznam, který neztratíte

Dámy, vymlouvá se ten váš, že zapomněl na položku, kterou jste bezpodmínečně nutně potřebovaly, protože ztratil lísteček s nákupním seznamem? Využijte Kupi.cz a tohle se vám už nikdy nestane. Jak to funguje? Jednoduše si uděláte nákupní seznam na webu, nebo stáhnete mobilní aplikaci z portálu Kupi.cz (dostupná je pro operační systém iOS i Android), prohlédnete si nabídky a přidáte je do interaktivního seznamu. K tomu budete mít nadále přístup i offline, aniž byste potřebovaly mobilní internet. Manželovi ho přímo z webu kdykoliv pošlete prostřednictvím emailu, nebo v aplikaci nasdílíte na sociální síť. Pak už jeden z vás vyrazí do obchodu, kde vám bude nákupní seznam v mobilní aplikaci nápomocen hned několika způsoby. Prozradí vám nejen, co vše potřebujete, ale díky možnosti naskenování QR kódu také to, jak moc je cena daného produktu výhodná. Seznamte se i s možností uložení oblíbených produktů, aplikace vás upozorní vždy, když se objeví aplikovatelná sleva. Nechcete se spoléhat na mobil? Z počítače lze seznam samozřejmě jednoduše vytisknout.

Návod obsahuje komerční sdělení.

Autor: Anonym
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak zbytečně neutrácet
Jak nakupovat a na nic nezapomenout?
Obrázek není k dispozici
Jak vybavit mobilní telefon
Jak si zjednodušit nákupy | rady a tipy
Jak výrazně šetřit každý den