Přejít k hlavnímu obsahu

Jak chytře nakupovat a ušetřit

11. Září 2017

Blíží se den N, den nezbytného nákupu potravin a dalších důležitých věcí, za které pravidelně vydáváte nemalé částky. Sleva-nesleva, zásoby doplnit musíte, i když zrovna nemáte dostatek finančních prostředků. S tímto nezvratným faktem nakupuje většina spotřebitelů. Ale jak se z této situace a nekonečného ustaraného stereotypu dostat?

1

Obvykle spotřebitel tento problém řeší nákupem méně kvalitního zboží, které je sice levnější, ale častokrát nevyhovující a nesplňuje požadavky, které na daný produkt má. V konečné fázi může nekvalitní zboží znamenat zbytečně vynaložené prostředky, které by mohl využít efektivněji. Zní to jako patová situace, která ovšem může mít poměrně jednoduché řešení.

2

První pomoc v podobě rychlé půjčky

Říkáte si, že půjčka ničemu nepomůže? Nabídky bankovních i nebankovních institucí vás možná příjemně překvapí. Zejména pak nebankovní instituce, které nabízejí sjednání například online půjčky nebo takzvané rychlé půjčky s minimální dokladovostí.

Stejně tak snadno jako si koupíte například rohlík, je nyní možnost sjednat si online půjčku, která je dostupná například u PROFI CREDIT. Navíc teď s každou osobní půjčkou můžete vyhrát i hodnotné ceny.

3

Hlavní výhrou je nový Apple iPhone 7 a řada dalších cen, které jsou dosažitelné v rámci speciální kampaně, která nese název „zpátky do školy“ a je určena nejen rodičům malých školáků. Začátek září a návrat dětí do školních lavic přidělává starosti právě hlavně rodičům. Výdaje spojené s nákupem sešitů, učebnic, placení kroužků a další nákladné výdaje výrazně zahýbou rodinným rozpočtem. A co když není na vše dostatek financí? Pokud za vámi přijde vaše ratolest s prosbou o nový penál či aktovku, bude se vám jen s těžkým srdcem říkat „ne“. Řešením je půjčka již zmíněné společnosti PROFI CREDIT, kterou si sjednáte rychle, bez zbytečných průtahů, s minimální dokladovostí, a navíc můžete i vyhrát. Pokud splníte podmínky Bonusu za řádné splácení, čeká na vás i vrácení peněz ve výši až 27 000 Kč.

Autor: Anonym | Zobrazit autorská práva

Návod obsahuje komerční sdělení. Fotografie: PROFI CREDIT Czech, a.s. | http://www.proficredit.cz/

Hodnocení
Radek Zavadil (neověřeno) | Út, 12/18/2018 - 18:56

Způsobů jak na nákupech ušetřit je spousta. Já to třeba dělám tak, že než jdu nakupovat jídlo do obchodu, tak si prvně projdu letáky a podívám se co mají kde ve slevě (ne, nedělají to pouze důchodci) nebo pokud třeba kupuji něco přes internet, tak využívám různé slevové kódy. Díky tomu se dá také ušetřit dost peněz. :)

Další zajímavé články

Každý hospodaříme, jak umíme. Někdy to jde, jindy je to těžší. Vzít si nějakou půjčku není vždy jen o možnostech, ale občas i o odvaze. Vyhodnocování…