Přejít k hlavnímu obsahu

Jak chytře nakupovat a ušetřit

11. Září 2017

Blíží se den N, den nezbytného nákupu potravin a dalších důležitých věcí, za které pravidelně vydáváte nemalé částky. Sleva-nesleva, zásoby doplnit musíte, i když zrovna nemáte dostatek finančních prostředků. S tímto nezvratným faktem nakupuje většina spotřebitelů. Ale jak se z této situace a nekonečného ustaraného stereotypu dostat?

1

Obvykle spotřebitel tento problém řeší nákupem méně kvalitního zboží, které je sice levnější, ale častokrát nevyhovující a nesplňuje požadavky, které na daný produkt má. V konečné fázi může nekvalitní zboží znamenat zbytečně vynaložené prostředky, které by mohl využít efektivněji. Zní to jako patová situace, která ovšem může mít poměrně jednoduché řešení.

2

První pomoc v podobě rychlé půjčky

Říkáte si, že půjčka ničemu nepomůže? Nabídky bankovních i nebankovních institucí vás možná příjemně překvapí. Zejména pak nebankovní instituce, které nabízejí sjednání například online půjčky nebo takzvané rychlé půjčky s minimální dokladovostí.

Stejně tak snadno jako si koupíte například rohlík, je nyní možnost sjednat si online půjčku, která je dostupná například u PROFI CREDIT. Navíc teď s každou osobní půjčkou můžete vyhrát i hodnotné ceny.

3

Hlavní výhrou je nový Apple iPhone 7 a řada dalších cen, které jsou dosažitelné v rámci speciální kampaně, která nese název „zpátky do školy“ a je určena nejen rodičům malých školáků. Začátek září a návrat dětí do školních lavic přidělává starosti právě hlavně rodičům. Výdaje spojené s nákupem sešitů, učebnic, placení kroužků a další nákladné výdaje výrazně zahýbou rodinným rozpočtem. A co když není na vše dostatek financí? Pokud za vámi přijde vaše ratolest s prosbou o nový penál či aktovku, bude se vám jen s těžkým srdcem říkat „ne“. Řešením je půjčka již zmíněné společnosti PROFI CREDIT, kterou si sjednáte rychle, bez zbytečných průtahů, s minimální dokladovostí, a navíc můžete i vyhrát. Pokud splníte podmínky Bonusu za řádné splácení, čeká na vás i vrácení peněz ve výši až 27 000 Kč.

Autor: Anonym | Zobrazit autorská práva

Návod obsahuje komerční sdělení. Fotografie: PROFI CREDIT Czech, a.s. | http://www.proficredit.cz/

Hodnocení

Další zajímavé články

[banner]
Každý hospodaříme, jak umíme. Někdy to jde, jindy je to těžší. Vzít si nějakou půjčku není vždy jen o možnostech, ale občas i o odvaze. Vyhodnocování…