1

Nesnažte se dělat všechno

Určitě se nesnažte za každou cenu dělat všechno a na všech kanálech. Promyslete si, jaké cesty online marketingu dávají pro váš obor a vaši cílovou skupinu největší smysl a těmi se vydejte. Komplexní online marketing je určitě skvělý a spousta známých i méně známých firem právě díky němu dobývá online svět. Na druhou stranu třeba v případě e-shopu s obráběcími stroji už stojí za zvážení, zda se vám kromě SEO, PPC reklamy a tvorby obsahu vyplatí být i na všech sociálních sítích a zároveň se ještě angažovat v e-mail marketingu.

2

Tvořte kvalitní obsah a nepodceňujte SEO

SEO neboli optimalizaci webů pro vyhledávače by neměl podceňovat žádný web či e-shop. Pokud web vyladíte po technické, uživatelské i obsahové stránce, dobře ho optimalizujete, zpřístupníte ho vyhledávačům a zároveň lidem a staráte se o to, aby na vás jiné weby odkazovali, pak můžete navýšit svou návštěvnost i tržby z přirozených výsledků vyhledávání třeba o 1 000 %. Když to vše navíc doprovází pravidelná tvorba kvalitního a důvěryhodného obsahu (například v rámci blogu, newsletterů, v podobě e-booku či video obsahu) a investice do placené reklamy, pozitivní výsledky na sebe nenechají dlouho čekat.

3

Zkoumejte, co dělá konkurence a dělejte to stokrát lépe

Dobrou inspirací a vodítkem při rozjíždění online marketingových aktivit pro vás může být i konkurence. Sledujte, jak k online marketingu přistupují vaši největší konkurenti a spíše, než abyste je kopírovali se sami sebe ptejte: „Nemohl bych to dělat ještě stokrát lépe? A jak?“.

4

Najměte si specialisty

Pokud neznáte odpověď, nevadí. Od toho jsou tu specialisté na online marketing nebo online marketingové agentury. Ti vám pomohou se ve světě online marketingu zorientovat a zároveň doporučí vhodnou strategii, která se hodí přímo pro vás. Téměř každá známá značka nebo korporátní firma si na své online marketingové aktivity najímá agentury, které jim v online světě pomáhají tak enormně růst.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
0
Zatím nehodnoceno