Přejít k hlavnímu obsahu

Jak jednoduše sehnat odvoz | aneb vsaďte na taxi

Jak jednoduše sehnat odvoz | aneb vsaďte na taxi. Potřebujete se dostat na obchodní schůzku, letiště, nádraží nebo na oslavu, ale nemůžete sehnat odvoz? Snadným a rychlým řešením je taxislužba. 

1

Není taxi jako taxi

Pokud jste z Brna nebo do Brna plánujete cestu, měli byste vědět o unikátních taxislužbách, které nabízejí vedle těch klasických, také nadstandardní služby. V Brně si totiž můžete objednat taxi s občerstvením. V tomto městě rovněž funguje několik dalších služeb, jež taxi zahrnují.

2

Airport taxi

Rychlý a spolehlivý odvoz na letiště či z letiště, a to nejen v rámci ČR, ale také na letiště ve Vídni či Bratislavě zajistí tzv. airport taxi v Brně. Nemusíte si tak lámat hlavu s cestou a o vše se postarají vyškolení řidiči.

3

Služba drink and drive

Velice praktickou a unikátní službu „drink and drive“ můžete využít, pokud jste se svým automobilem např. na oslavě či na večeři a rozhodnete se připojit k ostatním v požívání alkoholu. Díky této službě pro vás přijedou dva řidiči, přičemž jeden z nich vás i vaše vozidlo bezpečně přepraví na požadované místo.

4

Přeprava domácích mazlíčků

Ano! V dnešní době existuje také služba týkající se převozu zvířat. Můžete se s tím setkat opět u brněnské taxislužby. Ať už potřebujete odvést svého chlupatého mazlíčka k veterináři, na výstavu či na návštěvu ke známým, rychlý a bezstarostný převoz zajistí právě taxi pro zvířata. Přeprava zvířete probíhá buď v kleci, přepravním boxu či v tašce.

5

Speciální taxi pro děti

Když už existují taxi pro zvířata, proč by neexistovaly taxi pro děti? Pokud potřebujete odvézt či přivézt dítě ze školy, školky, z tréninku nebo z prázdnin, můžete se obrátit na taxi v Brně, disponující těmito službami.

6

Cena – věčný strašák

Ač se může zdát, že cesta taxi je poměrně drahá a nevyplatí se, ne vždy a ne všude toto platí. Vždy si můžete spočítat, kolik byste za cestu zaplatili a podle toho se můžete rozhodnout, zda služeb využijete či nikoliv. Pokud vás však jede více, po rozpočítání bývá cena taxi dosti výhodná.

Autor: mmakyyy
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak na melounovou limonádu | recept
Vychlazená limonáda a sladký šťavnatý meloun, to jsou potěšení, která ocení všichni milovníci léta. A co teprve když se obojí spojí do lahodné melouno…
Jak na mšice na pokojových rostlinách
Mšice se na pokojových rostlinách mohou objevit kdykoli. Stačí mírný vítr nebo nově zakoupená infikovaná rostlina. Mírné napadení často nepoznáte a mš…