Přejít k hlavnímu obsahu

Jak jednoduše sehnat odvoz | aneb vsaďte na taxi

Jak jednoduše sehnat odvoz | aneb vsaďte na taxi. Potřebujete se dostat na obchodní schůzku, letiště, nádraží nebo na oslavu, ale nemůžete sehnat odvoz? Snadným a rychlým řešením je taxislužba. 

1

Není taxi jako taxi

Pokud jste z Brna nebo do Brna plánujete cestu, měli byste vědět o unikátních taxislužbách, které nabízejí vedle těch klasických, také nadstandardní služby. V Brně si totiž můžete objednat taxi s občerstvením. V tomto městě rovněž funguje několik dalších služeb, jež taxi zahrnují.

2

Airport taxi

Rychlý a spolehlivý odvoz na letiště či z letiště, a to nejen v rámci ČR, ale také na letiště ve Vídni či Bratislavě zajistí tzv. airport taxi v Brně. Nemusíte si tak lámat hlavu s cestou a o vše se postarají vyškolení řidiči.

3

Služba drink and drive

Velice praktickou a unikátní službu „drink and drive“ můžete využít, pokud jste se svým automobilem např. na oslavě či na večeři a rozhodnete se připojit k ostatním v požívání alkoholu. Díky této službě pro vás přijedou dva řidiči, přičemž jeden z nich vás i vaše vozidlo bezpečně přepraví na požadované místo.

4

Přeprava domácích mazlíčků

Ano! V dnešní době existuje také služba týkající se převozu zvířat. Můžete se s tím setkat opět u brněnské taxislužby. Ať už potřebujete odvést svého chlupatého mazlíčka k veterináři, na výstavu či na návštěvu ke známým, rychlý a bezstarostný převoz zajistí právě taxi pro zvířata. Přeprava zvířete probíhá buď v kleci, přepravním boxu či v tašce.

5

Speciální taxi pro děti

Když už existují taxi pro zvířata, proč by neexistovaly taxi pro děti? Pokud potřebujete odvézt či přivézt dítě ze školy, školky, z tréninku nebo z prázdnin, můžete se obrátit na taxi v Brně, disponující těmito službami.

6

Cena – věčný strašák

Ač se může zdát, že cesta taxi je poměrně drahá a nevyplatí se, ne vždy a ne všude toto platí. Vždy si můžete spočítat, kolik byste za cestu zaplatili a podle toho se můžete rozhodnout, zda služeb využijete či nikoliv. Pokud vás však jede více, po rozpočítání bývá cena taxi dosti výhodná.

Autor: mmakyyy
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak vyrobit domácí hnojivo na růže
Jak připravit čaj rooibos
Jak připravit čaj rooibos | rady a tipy. Tento vynikající nápoj původem z jižní Afriky nejenom výborně chutná, ale také osvěží a nabije nás energií. V…