1

Jehličkové tiskárny fakticky mizí

V minulosti byly poměrně rozšířené jehličkové tiskárny. Bylo tomu tak ale hlavně proto, že žádná jiná technologie neexistovala, anebo byla neskutečně drahá. Dnes je najdeme už pouze v minimalistickém pojetí, kdy slouží při tisku různých malých potvrzení a účtenek. Jinak se po nich ani nedívejte. 

2

Inkoustové modely

Tyto tiskárny se vyznačují minimální pořizovací cenou, nicméně poměrně markantními náklady spojenými s tiskem. Při nákupu se řádově dostanete na několik stovek korun. Pokud ale budete nakupovat tonery do tiskárny HP, Canon či jiné, můžete si být jistí tím, že se nebude jednat o zrovna levnou záležitost. Spotřeba barvy je navíc vcelku vysoká. Problémy u takovéto tiskárny nastávají také se zasycháním inkoustu v tryskách. Jejich čištění je nákladné. Když tisknete, musíte zpravidla čekat na to, až inkoust zaschne. Tím se proces zpomaluje.

3

Laserová technologie hraje prim

Optimální záležitost. Laserové tiskárny jsou již dnes cenové dostupné a investice do kteréhokoli modelu se vyplatí. Pokud se chystáte na vypracování rigorózní práce nebo jakéhokoli velkého jiného úkolu, určitě je vhodné mít třeba multifunkční centrum složené z laserové tiskárny a skeneru. Laserový tisk je rychlý, levný a z hlediska kvality fakticky nepřekonatelný. S jednou náplní dokážete vytisknout klidně i několik set stran.

Návod obsahuje komerční sdělení.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.666665
Average: 3.7 (3 votes)