Přejít k hlavnímu obsahu

Jak na piráty silnic – ideální je autokamera

26. Únor 2018

Pořídit si autokameru je základ při vybavování nového vozu. Případy vybržďování, nebezpečného předjíždění, všeobecné ohrožování jsou ve zprávách dnes a denně. Naposled zaznamenalo tisíce zhlédnutí super nebezpečné předjíždění přes dvojitou plnou čáru. Mladinká řidička se jala předjíždět kamion na nejnevhodnějším místě. Ohrozila minimálně posádku tří protijedoucích aut a jenom jejich rychlá reakce a duchapřítomnost zabránily ohromné tragédii. Řidič, který jel těsně za vozem řidičky-hazardérky, měl zapnutou autokameru a průběh celé akce na ni zaznamenal. Díky tomu už o pár hodin později policie řidičku identifikovala a zadržela.

1

Objevují se názory, že se autokamery stanou novodobými práskači a fízly. Je to věc názoru. V převážné většině jsou ale záznamy velice důležitým svědkem jakýchkoli dopravních nehod, přestupků i trestných činů. Právě autokamera může v situacích, kdy dochází k nehodám či přestupkům, zaznamenat to, co běžné oko řidiče nevidí. Videozáznam zachytí nejen celou akci, ale i třeba SPZ. A vzhledem k tomu, že technický vývoj jde kupředu mílovými kroky, je nabídka autokamer čím dál nabitější. Dnes je v kurzu třeba duální kamera do auta, která disponuje přední a vnitřní kamerou s GPS modulem, samozřejmě s kvalitním FULL HD záznamem.

2

Pořízení takové kamery není nijak finančně náročné a její instalace je snadná. A ať už jsou názory na záznamy z ní jakékoli, v současnosti jsou vlastně jediným kvalitním a usvědčujícím zdrojem informací při řešení konfliktních situacích na dálnicích, kde jsou jedinými svědky právě náhodně projíždějící vozidla se zapnutou autokamerou. Už jenom to, že čím dál více aut průběh své cesty kamerou zaznamenává, může mnohé silniční piráty od vypjatých akcí odradit.

Autokamera  se dá zakoupit na eshopu Cel-Tec.cz.

Společnost VARIANT plus, spol. s.r.o. provozující e-shop CEL–TEC.CZ je výhradním distributorem celé řady předních výrobců, zejména kamer. V tomto internetovém obchodě naleznete i další zboží v oblasti mobilní spotřební elektroniky značky Cel-Tec. Mezi něž patří třeba bluetooth sluchátka, vysokovýkonové svítilny se zoomem (LED svítilny), sady aku nářadí pro profesionály i domácí kutily. Nechybí ani široký výběr příslušenství, počínaje brašnami a batohy až po aku baterie nebo nabíječky. Nabídku doplňuje vlastní servisní středisko. Záruční i pozáruční servis na všechny výrobky Cel-Tec je samozřejmostí.

Klíčová slova: autokamera kamera do auta
Autor: Anonym | Zobrazit autorská práva

Návod obsahuje komerční sdělení. VARIANT plus, spol. s.r.o. | https://www.cel-tec.cz

Hodnocení
Václav Novák (neověřeno) | Po, 11/04/2019 - 18:02

Naprosto souhlasím s článkem, dnes mít v novém autě autokameru je "povinnost". Já jsem vybíral dle tohoto testu https://autotrip.cz/kamery-do-auta/ třeba se někomu budou hodit informace k výběru autokamery.

Vašek Kvasil (neověřeno) | Út, 09/10/2019 - 18:46

Naprostý souhlas. Kamera do auta je opravdu výborná věc. Já si jednu takovou pořídil do auta minulý rok a za tu dobu se mi s ní podařilo zachytit nejednoho šílence. Jednou se mi dokonce stalo, že mě někdo naboural na parkovišti a právě díky kameře, která se v ten moment zapla se mi podařilo zjistit kdo to byl.

Kamil Candát (neověřeno) | So, 07/13/2019 - 22:06

Jo, tak toto můžu jedině potvrdit. Kameru v autě už mám asi dva roky a za tu dobu mi už nejednou "zachránila krk." Snažím se jezdit co nejopatrněji, ale občas na silnici prostě narazíte na nějakého šílence a když už se do křížku s takovým šílencem dostanete, tak se díky kameře mnohem snadněji dokazuje, že chyba nebyla na vaší straně.

Roláda (neověřeno) | Po, 03/25/2019 - 14:06

Ahoj, jo není to špatný se dívat na recenze samozřejmě, ale snaž se najít něco komplexnějšího :).

Pavel (neověřeno) | Pá, 02/22/2019 - 16:46

Autokamerka by se šikla. Kolik tak běžně stojí?

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jste často na cestách? Potom je u vás riziko dopravní nehody mnohem větší, než u těch, kteří cestují minimálně. V případě jakékoliv nehody může být ča…