Přejít k hlavnímu obsahu

Jak na super last minute odlety do 24 hodin?

11. Září 2018

Jak nejlépe hledat super last minute zájedzy s odletem jen 24 hodin před odletem? Kromě specializovaných vyhledávacích webů jexistuje několik základních pravidel pro jejich vyhledávání. Jaká je tedy nabídka těchto zájezdů a jak moc jsou oproti rezervaci s několikaměsíčním předstihem výhodnější?

1

Jaké jsou nejnižší ceny?

Při velké dávce štěstí můžete dosáhnout neuvěřitelných cen. Podmínkou obvykle bývá rezervace v odpoledních hodinách s odletem další den dopoledne. Musíte být tedy vybavení notnou dávkou flexibility a odhodlání připravit se na odlet v krátkém čase.

V kategorii odletů do 24 hodin jsou nejlevnější destinace jako je Bulharsko, Řecko, Turecko, Tunisko, či Egypt. Tyto země jsou nejžádanější, nabídka zájezdů a hotelů je nejširší a tím pádem je i nejčastější výskyt doprodejů s odletem hned zítra.

Nejnižší ceny, které se dosud objevili jsou u Bulharska 4.490 Kč, u Řecka pak 5.680 Kč, u Turecka v 5* All Inclusive hotelu 6.090 Kč a u Egypta 5.680 Kč.

2

Odlety z Letiště Praha

Zájezdy s odletem z letišť nedaleko našich hranic jako je Vídeň, Mnichov nebo Bratislava nejsou překvapivě o příliš výhodnější než odlety přímo z České republiky. Ač i letiště Brno a letiště Ostrava sem tam nabídnout levné zájezdy, nabídkám cestovních kanceláří s přehledem kralují odlety na dovolenou přímo z Prahy. Letiště Václava Havla Praha navíc umožňuje neobvyklou podívanou, kterou ocení především nadšenci planespottingu. Mohou totiž díky kamerám kolem letiště sledovat přistání letadel online navíc v doprovodu radiokomunikace mezi piloty a dispečery.

3

Výhody a nevýhody last minute zájezdů

Obecně lze říci, že nízká cena je vykoupena několika hlavními zápory. Samozřejmě jak je zmíněno výše je omezen výběr destinací i hotelů. Pro běžně pracující cestovatele navíc odpadá možnost dlouhodobého plánování a vyblokování dnů dovolené předem (obvykle s odlety na poslední chvíli mají zaměstnavatelé problém a nejsou příliš benevolentní).  

Naopak pro studenty, nezaměstnané, freelancery nebo digitální nomády je to perfektní příležitost k relaxaci za pár tisícovek (tam kde ostatní platí desetitisíce). Tomu nahrává i fakt, že výskyt těchto laciných pobytů je o mnoho vyšší v květnu, červnu a září, tedy v měsících kdy je většina studentů již ve škole a pláže budou poloprázdné.

Návod obsahuje komerční sdělení.

Autor: Anonym
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak se vyznat na letišti
Pro někoho je pohyb na letišti naprostá rutina, protože je zvyklý létat často. Ten, kdo zatím letadlem neletěl, často neví, co ho vlastně čeká. V…
Jak si zpříjemnit dlouhou cestu
Jak si zpříjemnit návrat z dovolené
Jak si zpříjemnit návrat z dovolené | rady a tipy. Dovolená s sebou přináší odpočinek, nové zážitky a pozitivní energii. Domov a jeho atmosféra hrají…