Co je potřeba

kyblík voda ocet plátky citronu

1

Moderní chladničky disponují automatickým odmrazováním. To ale neznamená, že o chladničku není třeba pečovat. Právě naopak. I výrobci doporučují jednou měsíčně chladničku řádně vyčistit a udržovat v ní hygienu. Vlhké prostředí uvnitř chladničky dává šanci bakteriím. Řádné odmrazení a umytí vám šetří zdraví i elektrickou energii.

2

Všechny potraviny z mrazáku i chladničky vyjmeme. Aby se potraviny rychle neodmrazily, zabalte je do novin. Rozhodně potraviny nepřekládejte při mytí chladničky z poličky na poličku. Můžete potraviny kontaminovat čistícími prostředky.

3

Aby se uvědomělé ženy rychleji zbavily ledové vrstvy v mrazáku, používají několik způsobů, jak na to. A dokážou k tomu využít třeba i další spotřebiče. Zatímco v jedné domácnosti používají fén, v té druhé do chladničky vkládají hrnec s horkou vodou a zavřou dvířka. Doporučuji k ledničce na zem připravit hadr, aby nám rychle tající led nepoškodil koberec či parkety.

4

Nachystáme si kyblík a hadřík. Do kyblíku vlijeme ocet a teplou vodu. Tímto roztorkem umyjeme celou chladničku. Poté jen teplou vodou.

5

Aby nám chladnička nezapáchala, můžeme do chladničky umístit několik plátků nakrájeného citronu. Některé domácnosti používají hrníček s vanilkovým cukrem, který vkládají například do dvířek dveří. Sýry, ryby či zeleninu raději balíme do plastových boxů – omezíme tím šíření nežádoucích zápachů.

Varování

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4
Average: 4 (8 votes)