Přejít k hlavnímu obsahu

Jak se zbavit starého a nepotřebného oblečení | tipy

05. Červenec 2020

Jak se zbavit starého a nepotřebného oblečení | tipy. Neustálé schraňování oblečení je problémem mnoha lidí i domácností. Zatímco nové oblečení si každý pravidelně kupuje, to staré je neustále ukládáno pro případ, kdyby náhodou mohlo být potřeba. Ve většině případů samozřejmě potřeba není a zbytečně pouze zabírá místo. Ideální je provést razantní krok, a nepotřebného oblečení se zbavit. Popelnice je sice možností, ale rozhodně ne tou jedinou.

1

Doporučuje se odstranit ze svého šatníku vše, co jste na sobě neměli za poslední rok minimálně jednou (výjimku může představovat oblečení, které je nošeno pouze pro zvláštní příležitosti, jako jsou například plesové šaty).

2

Prvním krokem je vaše oblečení důkladně přebrat. Ty nepoužitelné kousky se skutečně hodí pouze do popelnice. Naopak ty, které jsou stále v pořádku, mohou ještě posloužit. Nikoliv vám, ale lidem, kteří zkrátka nejsou tak bohatí na to, aby si mohli vlastní oblečení koupit.

3

Ideální je odnést ho buď do nejbližší charity, která pravidelné sbírky oblečení pořádá, nebo ho umístit do příslušných sběrných kontejnerů, které jsou umístěny v mnoha městech, a to většinou u nákupních středisek. Takto se vašeho oblečení zbavíte nejenom snadno a rychle, ale zároveň ještě někomu pomůžete a budete mít dobrý pocit.

4

Pokud jsou však některé kousky vašeho oblečení v takovém stavu a kvalitě, že je nechcete dát nikomu zdarma a zbavit se jich tímto způsobem, můžete je zkusit prodat. Buď můžete trávit čas na mnoha bleších trzích, nebo lze toto oblečení raději nafotit a vystavit na internetu. Existuje celá řada portálů, které umožňují nejenom zveřejnění inzerátu, ale také možnost dát vaše oblečení do aukce.

5

A pokud se oblečení tímto způsobem neprodá, buď můžete snížit cenu, nebo se musíte smířit s tím, že o něj zkrátka není zájem. V tomto případě se pravděpodobně vrátíte ke druhé zmíněné možnosti, a to odevzdat oblečení potřebným. Těm radost skutečně udělá.

Ohledně prodeje oblečení je rozhodně dobré ještě podotknout to, že je vhodné zvážit, zda se vám investovaný čas, který samotnému prodeji věnujete, skutečně vyplatí.

Autor: chorche
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak prát boty v pračce | rady
Jak prát péřovou bundu | rady
Jak prát softshell
Jak se zbavit smutnic | rady a tipy
Jak pěstovat tlustici