Přejít k hlavnímu obsahu

Jak si vyčistit lymfatický systém?

15. Prosinec 2015

Lymfatický systém tvoří uzliny a cévy. Jejich úkolem je shromažďovat tělní tekutinu zvanou lymfu, čistit ji a poté ji odvádět zpátky do krevního oběhu. Lymfatický systém hraje významnou roli v oblasti obranyschopnosti lidského organismu. Pokud funguje správně, je tělo schopno se poměrně snadno vypořádat s infekcemi i jinými problémy. Pokud je systém oslaben, tělo je náchylnější k chorobám a hůře se s nimi vypořádává. V zájmu každého z nás by mělo být, umět si lymfatický systém udržovat v perfektním stavu. Jak toho docílíte?

1

Začněte pečovat o své tělo

Základním předpokladem dobře fungujícího lymfatického systému je zdravé tělo. Je třeba se v první řadě zaměřit na to, co jíte. Pokud tělo zahlcujete nezdravými látkami, mezi které patří tuky, cukry, konzervanty apod., nesmíte se divit, že chátrá. Pokud jste to ještě neudělali, začněte se stravovat střídmě a zdravě. Do těla byste měli dodávat vyvážené množství vitamínů, minerálních látek, bílkovin, vlákninu a další potřebné látky. Uvědomte si, že vašemu tělu škodíte i kouřením, pitím alkoholu a jinými nešvary. Pokud je praktikujete, přestaňte s nimi anebo je alespoň omezte na minimum.

2

Zajděte si na masáže

K ozdravení lymfatického systému pomohou speciální lymfatické masáže. Provádět by je měl odborník, protože se při nich používá speciální přístroj. Skvělé účinky má lymfatická drenáž nebo lymfatická podtlaková masáž. Obě nabízí například v pražských lázních Jupiter v rámci lymfatického detoxikačního programu Modrý sen. Tyto lázně stojí za návštěvu i z jiného důvodu. Jako jedny z mála nabízí turecké masáže hammam, jež jsou přímo stvořené pro celkové uvolnění těla i mysli.

3

Udržujte se v kondici

Aby váš lymfatický systém fungoval správně a byl vaším ochranným štítem v boji proti nemocem, je třeba mu pomoci vlastním tělem. Je to poměrně jednoduché – udržujte si přiměřenou váhu a pravidelně se hýbejte. Pokud chcete zhubnout, ale zatím se vám nedaří, můžete zvážit podstoupení neinvazivní bezbolestné liposukce. Během ní dochází k ničení tukových buněk a rychlému a zdravému hubnutí. I tuto proceduru nabízí lázně Jupiter.

[Video] Podívejte se na Videovizitku lázní Jupiter. Zjistíte, jak je prostředí lázní příjemné a jaké služby zde nabízí:

Autor: chiquita
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak si chránit srdce | rady
Jak na nechutenství
Jak si měřit krevní tlak | tipy
Jak připravit lahodnou citronádu