Co je potřeba

voda, sůl, mulčovací prostředek, fólie, noviny, ocet

1

Likvidujte plevel octem a solí

Jste už znechuceni vyškrabovat donekonečna vydlážděné cestičky na zahradě nebo na terase a pořád tam vyráží nová tráva a plevel? Postříkejte mezery mezi dlažbou roztokem z octa a soli. Roztok připravíte tak, že smícháte 2 hrnečky octa, čtvrt hrnku soli a několik kapek prostředku na mytí nádobí. Uzavřete víčko a roztok dobře promíchejte a protřepejte. Účinné je také vroucí slanou vodu nalít do mezer nebo štěrbin cestiček. Je nutné dávat pozor, aby jste si neničili žádoucí rostliny.

2

Zadušení plevele fólií nebo novinami

Vyzkoušejte netradiční tip mulče. Namočte několik vrstev novinového papíru naskládaného na sobě a prostřete na plochu, kde se plevelu nejvíc daří. Zakryjte noviny alespoň částečně pilinami, kousky kůry nebo nějakým jiným mulčem. Jakmile se plevel udusí a zajde, odstraňte tento improvizovaný mulč. Stejnou úlohu splní igelitový pytel na odpad. Rozřízněte pytel ve švech, aby jste zdvojnásobili velikost a pokryjte zaplevelenou plochu. Igelit můžete posypat taky nějakým mulčovacím materiálem a ponechte asi dva týdny, dokud nebude plevel zničen.

3

Plevel s dlouhým kořenem zničte vodkou

Pod názvem Jedovatec kořenující je plevel, který snad všemu odolává. Kořeny má dlouhé a téměř nezničitelné, protože je většinou přetrhneme. Jděte na toho neřáda s vodkou. Vážně. Udělejte roztok se dvěma lžícemi vodky a dvou šálků obyčejné vody a dejte do rozprašovací lahve. Dehydratační účinky vodky plevel zničí.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.636365
Average: 4.6 (11 votes)