Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vybrat dárek k narozeninám, když nevíte, kde začít?

23. Červenec 2018

Kdo by to neznal. Kamarád, kamarádka nebo někdo z rodinných příslušníků slaví narozeniny a my absolutně netušíme, co mu koupit. Internet i obchody jsou sice plné dárků, ale jak najít ten pravý? Máme několik tipů, jak si s tím poradit.

1

Zpravidla máme dva odrazové můstky. Tím prvním je sama osoba oslavence, tím druhým příležitost, ke které má dárek dostat. Zatímco většina e-shopů rozděluje nabídku podle druhu zboží (zda jde o polštář, tričko, skleničku apod.), tak třeba dárkový e-shop Hubatá černoška na to jde opačně. Ptá se právě na to, co nás zajímá - komu dárek chceme koupit a k jaké události.

2

Ohledně příležitostí může jít třeba o svátek, Vánoce, Valentýna, svatbu, odchod do důchodu nebo ze zaměstnání, výročí nebo nejčastěji právě zmíněné narozeniny. Pakliže jde o kulatiny, pak těm se tu věnují doslova do detailu, takže můžete koupit dárek ke třicítce, čtyřicítce, padesátce, šedesátce apod. Nejenže Vám doporučí, co by se pro daný věk jako dárek výborně hodilo, ale řada dárků také zmíněnou číslovku obsahuje. A to nejen třicítku, čtyřicítku apod., ale i rok narození oslavence (např. knížka Můj rok 1978, ponožky pro ročník 1988, sklenička na víno "dobrý ročník 1968" atd.).

3

Velmi dobře se dárek vybírá také podle dalšího kritéria, a sice podle toho, komu je určen. Pokud je dotyčný navíc třeba hasič, řidič, šéf, učitel apod., pak můžete zabrousit přímo do "jeho" kategorie a vybírat podle povolání, ale i podle koníčku (kutil, motorkář, zahrádkář, myslivec, rybář, sportovec…). Druhou možností je rodinná příslušnost, kdy víme, že chceme dárek pro maminku, tatínka, dědu, babičku, ale třeba i pro kamaráda, kamarádku, kluka, holku a spousta dalších možností.

4

V kategoriích se pak prolínají různé tipy na dárky, které v případě Hubaté černošky jsou skutečně originální a neokoukané. Asi nepřekvapí, když narazíte na dárky očekávané (ovšem i ty mají v originálním provedení), jako jsou třeba vtipné hrníčky s potiskem, dárkové polštáře, kosmetické balíčky, kuchyňské zástěry, dárková vína atd. Vedle toho tu jsou ale doslova kuriozity, které zaujmou doslova každého. Mají tu třeba sejf ukrytý v knize, chrochtající prasátko do ledničky, mluvící dálkový ovladač na muže i ženu, nápojová pumpa v podobě retro benzínky, otvírák ve tvaru letadla či kytary, hůl s balíkem pětitisícovek, toaletní papír s vtipy nebo penězi, panáky ve tvaru lebky, společenské hry pro dospělé, noční košile s vtipným potiskem a stovky dalších dárkových tipů.

Pokud tedy také Vy řešíte otázku, jak dárek k narozeninám nebo jiné příležitosti vybrat, určitě Vám pomůže začít vybírat podle osoby oslavence. Jistě Vás to nasměruje k tomu pravému dárku.

Návod obsahuje komerční sdělení.

Autor: Anonym | Zobrazit autorská práva

e-shop Hubatá černoška | provozovatel Jan Kuthan IČ: 65597621

Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak pečovat o brýle
Obrázek není k dispozici
Jak pečovat o paruku
Obrázek není k dispozici
Jak vybrat správný polštář
Obrázek není k dispozici
Jak na zalehlé uši