Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vybrat stylové skate oblečení?

01. Červenec 2020

Ačkoli je někdo toho názoru, že skateboarding je pouze způsob trávení volného času, my jsme naopak toho názoru, že je to druh sportu – a pokud se mu chcete věnovat naplno, musíte se podle toho i správně obléknout. Jasně, na skateboardu můžete jezdit prakticky v čemkoli. Pouze ve stylovém skate oblečení to ale teprve bude ono!

1

Na velikosti záleží!

I když někde jinde to možná neplatí, pokud jste o oblečení na skate, pak známá a tolikrát opakovaná věta „na velikosti nezáleží“ úplně postrádá svůj význam. V tomto případě totiž správná velikost hraje důležitou roli.

Vysvětlení je jednoduché: ať už budete na skateboardu provádět jakékoli psí kousky, oblečení na vás bude vlát ve větru a to je přesně ten důvod, proč je skejťácká móda tak pohodově uvolněná. První rada tedy zní: nebojte se sáhnout po skate oblečení i o číslo větším, nežli které běžně nosíte.

2

Dolaďte váš skejťácký outfit

Ačkoli někdo může tvrdit opak, i na detailech v tomto případě záleží. Svůj outfit správného skejťáka proto můžete dotáhnout k naprosté dokonalosti s pomocí vhodných doplňků. Sjkejťáci s oblibou nosí kšiltovky s rovným kšiltem nebo vysoké ponožky hrající všemi barvami. I s doplňky se dá skvěle vyhrát, tak se toho nebojte.

3

Nepodceňte výběr skate obuvi

Pokud chcete jezdit na skateboardu a dodržet určitý dress code, pak byste měli vědět, že základem jsou boty. Správní skejťáci nosí jedině tenisky s rovnou podrážkou. Při výběru berte v potaz nejen samotný design, ale pozornost věnujte i materiálu, ze kterého jsou skate boty vyrobené. Důležitá je i podšívka a podešev.

4

Víte, kde hledat to nejlepší oblečení?

Teď už určitě víte, co takový skejťák potřebuje, aby se mohl nadšeně pustit do umění zvaného skateboarding.

Co ale možná nevíte, je místo, kde všechny tyhle stylové, trendy a pohodové kousky vlastně seženete. Proto pro vás máme tip a tím je skateshop Ambassadors.eu, kde si každý skejťák zaručeně přijde na své.

Návod obsahuje komerční sdělení.

Autor: Anonym
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak správně tvarovat obočí
Jak navlnit vlasy bez kulmy I návod
Jak navlnit vlasy bez kulmy I návod. V současné době jsou v módě vlasy převážně vyžehlené, občas nás ale stihne nálada na romantické vlny, které vypad…
Jak si vybírat parfém | tipy
Jak si vybírat parfém | tipy. Už se vám někdy stalo že se vám vůně na někom líbila a když jste si koupili ten samý parfém, všechno bylo jinak? Jak mát…