Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vytvořit romantický dáreček - vzkazy

Láska je velmi silná emoce. Každý z nás byl určitě minimálně jedenkrát zamilovaný. V české republice se slaví 1. Máj jako svátek zamilovaných, podle bla,bla,,bla..

Proto vám přináším podrobný a hlavně jednoduchý návod, jak potěšit svoji milou polovičku, která potěší určitě každého. Protože dárečky, které jsou vyráběné přímo od srdce jsou k nezaplacení.

Co je potřeba

- otevírací sklenice
- barevné papíry (červené, růžové, bílé)
- nůžky
- stužky
- fix barevný, černý

1

Vezmeme si barevné papíry (růžový, červený, bílý) a z nich vystříháme srdíčka zhruba o velikosti cca 5 cm. Takto vystřihneme zhruba 50ks srdíček a přepůlíme je na půl.

2

Každé srdíčko popíšeme z jedné strany číslem 1-50 a z druhé strany na každé srdíčko začneme psát, buď co pro nás protějšek znamená, nebo co je na něm krásné a podobně.

3

Můžeme psát i citáty, je to na vás, co chcete tomu druhému sdělit.

4

Popsaná srdíčka naházíme do zavírací sklenice. Vezmeme si víčko od sklenice, které obkreslíme na červený papír. To vystřihneme a přilepíme vystřižené kolečko na víčko. Můžeme na horní víčko napsat třeba: Pro mého Valentýnka! , či nějaký vzkaz, nebo nalepit srdíčko.

5

Už nám chybí jen dozdobit sklenici, vystřihneme si z růžového papíru čtverec o velikosti asi 7 cm. Potom si vystřihneme čtverec o velikosti 6 cm z červeného papíru. Červený papír nalepíme na růžový a napíšeme na něho: Valentine!

6

A náš dáreček, který potěší protějšek máme skoro hotový. Už chybí jen dozdobit sklenice, srdíčky a pod.

Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články