Přejít k hlavnímu obsahu

Jak jednoduše vytvořit tahák na etiketě láhve

22. Květen 2019

Zkoušek a písemek je ve škole plno. Jednou metodou jak v písemce obstát, je i vytvoření nenápadného taháku.

Co je potřeba

plastová áhev (doporučuji od Coca Coly)

skener

tiskárnu

fotopapír

počítač

grafický program

nůžky

lepidlo

čas

1

Opatrně sejmeme etiketu z láhve od Coca Coly a vložíme jí do skeneru. Etiketu naskenujeme s co nejlepším rozlišením a kvalitou. Po naskenování si otevřeme výsledný obrázek nějakým grafickým nástrojem (doporučuji Adobe Photoshop nebo GIMP).

2

Nyní s co největší přesností přebarvíme nutriční hodnoty uvedené na láhvi. (Vezmeme kapátko a nabereme barvu pozadí. Štětcem potom vše lehce přebarvíme.) Místo nutričních hodnot si nástrojem text dosadíme matematické vzorečky nebo například data důležitých událostí.

3

Soubor uložíme a a vytiskneme na fotopapír. (Pokud budeme tisknout na normální papír, tahák půjde lehce odhalit) Etiketu opravdu přesně vystřihneme a nalepíme na láhev. Pokud jsme vše dělali správně, vše vypadá věrohodně. Ostatně, koho by napadlo, že místo nutričních hodnot máte na láhvi uvedené matematické vzorečky, že?

Čím přesnější při práci budeme, tím menší je riziko odhalení. - Grafický editor GIMP je zdarma.

I při vytváření taháku se učíme, paradoxně se tak může stát, že tahák nakonec nebudeme potřebovat, protože už všechny důležité informace budeme znát. A to jistě dobře.

Na láhev nezírejte moc dlouho v kuse, tím jen na sebe a svůj tahák upozorníte.

Klíčová slova: Tahák Láhev Škola Písemka
Autor: Gotchajan
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak napsat esej | rady
Jak se zlepšit v učení | rady
Jak upéct řezy z vlašských ořechů
Jak předejít kinetóze
Jak žádat střídavou péči o dítě