Přejít k hlavnímu obsahu

Jak na bulgurový salát | recept

Bulgurový salát | recept. Lehký bulgurový salát je výborný jako lehký oběd nebo večeře. Oříšková chuť pšeničného bulguru s opečeným kuřecím masem, svěží zeleninou a hořčicovou zálivkou je naprosto perfektní kombinace. Bulgurový salát je hotový za chvíli, a když mu dáte čas v lednici, aby se všechny chutě krásně propojily, uděláte nejlépe.

Co je potřeba

Recept na 4 porce:

  • 300 g celozrnného pšeničného bulguru
  • 500 g kuřecích nebo krůtích prsou
  • 2 lžíce řepkového oleje
  • 1 salátová okurka
  • 1/2 červené papriky
  • 1/2 žluté papriky
  • sůl, pepř
  • 4 lžíce olivového oleje
  • 4 lžíce hrubozrnné hořčice
  • pár kapek balzamikového octa podle chuti
  • jarní cibulka nebo pažitka
1

Bulgur uvaříme do měkka a necháme vychladit. Kuřecí prsa nakrájíme na kostičky a na oleji orestujeme. Ke konci osolíme a opepříme.

2

Všechnu zeleninu omyjeme, očistíme a nakrájíme na přibližně stejně velké kostičky. Připravíme zálivku z olivového oleje, hrubozrnné hořčice a balzamikového octa. Všechny suroviny na salát nakonec smícháme a necháme v lednici vychladit.

Denisa Koloničná, DiS. – nutriční terapeutka

Spolupráce s nutričním terapeutem vede k osvojení správných stravovacích návyků, které jsou dlouhodobě udržitelné a příznivě ovlivní Vaše zdraví.

|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak připravit salát Caesar | recept
Jak připravit salát Caesar | recept. Recept na salát Ceasar má dnes neskutečně mnoho nejrůznějších verzí. Víte však, jak vypadal původní recept na Cea…