Přejít k hlavnímu obsahu

Jak na domácí Ferrero Rocher

Jak na domácí Ferrero Rocher | recept na domácí ferrero kuličky. Kdo by nemiloval, luxusní pochoutku zvanou Ferrero Rocher, že? Jemnou, vláčnou, krémovou, čokoládovo-oříškovou kuličku navíc zdokonalenou lískovým oříškem uvnitř. A přesně takovou, od originálu téměř nerozeznatelnou, si můžete připravit i doma s tímto receptem.

Co je potřeba

Uvedené množství odpovídá přibližně 35 kuličkám.

  • 120 g máslových sušenek
  • 100 g lískových oříšků
  • 200 g arašídové pomazánky Nugety (případně Nutelly)
  • 50 ml smetany či plnotučného mléka

Na polevu:

  • 150–200 g čokolády na vaření
  • 30 g másla

Na obalení:

  • 100–150 g lískových oříšků

+ celé lískové oříšky

1

V míse smíchejte najemno mleté sušenky, s mletými oříšky a Nugetou. Oříšky nemusí být namleté vyloženě najemno, ovšem nahrubo také ne. S většími kousky oříšků se pak obtížně tvoří kuličky, rozpadají se.

2

Při promíchávání surovin přilijte smetanu či plnotučné mléko a vytvořte kompaktní hmotu, těsto. Pokud je těsto příliš lepivé, dosypte mleté sušenky (případně piškoty) a naopak, pokud se těsto rozpadá a nedrží pohromadě, přilijte ještě patřičné množství smetany. Výsledné těsto dejte na pár minut vychladit do lednice, bude se s ním pak lépe pracovat.

3

Následně tvarujte kuličky, do kterých zapracujte celý lískový oříšek. Takto připravené kuličky dejte opět do lednice. Při tvoření kuliček pracujte svižně, při delším zpracování se těsto v ruce začne topit a lepit.

4

Mezitím co se kuličky chladí, rozpusťte ve vodní lázni čokoládu s máslem.

5

Následně kuličky v čokoládové polevě obalte a přendávejte na talíř, plech či do mísy vysypané mletými oříšky a rovněž obalte. Pak je dejte opět vychladit.

6

A nyní se do této podomácku vyrobené luxusní pochoutky můžete směle pustit.

Oříšků je sice ve Ferrero Rocher více než dost, ale můžete jejich chuť ještě doladit tím, že místo máslových sušenek použijete sušenky oříškové.

Autor: Markéta
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články