Co je potřeba

  • peelingový a hydratační kosmetický přípravek
  • voda
  • ručník
  • samoopalovací přípravek
  • aplikační rukavice
1

Otestování krému

Před tím, než se namažete, je dobré otestovat, zda nemáte náhodou na zakoupený kosmetický přípravek alergii. Naneste si proto trochu krému na zápěstí nebo vnitřní část paže a vyčkejte několik hodin. Pokud je vše v pořádku, nic Vás nesvědí, kůže nezčervenala a není problém ani s odstínem, pak se můžete pustit do přípravy na samoopalování.

2

Péče o pokožku před nanesením krému

Největším nepřítelem samoopalovacího krému je suchá a odlupující se kůže. Proto si nejdříve dopřejte pořádný peeling a po něm důkladnou hydrataci. Zároveň to ale nepřehánějte, ať není pokožka příliš mastná. Po vstřebání je čas vzít do ruky samoopalovací krém.

3

Aplikace

  • Na roztírání si vezměte aplikační rukavici. Krém má totiž tendenci na rukou zasychat a pak tvořit skvrny. Pokud doma rukavici nemáte, nevadí, ale co nejrychleji si po aplikaci umyjte ruce.
  • Přečtěte si návod na krému a pamatujte, že méně je více. Vždy můžete přidat další vrstvu, ale přílišného opálení se zbavíte jen velmi těžko.
  • Krém nanášejte rovnoměrně po celém těle a důkladně ho rozetřete, aby se na těle nevytvořily „mapy“.
  • K rovnoměrnému rozprostření krému také přispějete správnou technikou roztírání. Přípravek aplikujte zespoda, tedy od chodidel nahoru. V opačném případě, kdybyste postupovali shora dolů, se barva více vpije do záhybů, protože se budete ohýbat.
  • Po aplikaci počkejte zhruba 20 až 30 minut, aby krém zcela zaschnul.
4

Jak samoopálení zachovat

Aby Vám samoopálení vydrželo, vyhněte se dlouhému sprchování, koupelím a plavání v bazénu či moři.

K rychlejšímu smytí přípravku napomáhá i saunování či pobyt v horké páře, provádění peelingu či holení strojkem nebo žiletkou.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (2 votes)