Přejít k hlavnímu obsahu

Jak na samoopálení

Jak na samoopálení | rady a tipy. Pokud jste fototyp, který se zrovna moc neopálí, nebo se sluníčku nechcete vystavovat ze zdravotních či jiných důvodů, ale po snědé pokožce toužíte, pak by mohl být řešením samoopalovací krém. Jak na takové samoopálení? Poradíme Vám v následujícím článku.

Co je potřeba

  • peelingový a hydratační kosmetický přípravek
  • voda
  • ručník
  • samoopalovací přípravek
  • aplikační rukavice
1

Otestování krému

Před tím, než se namažete, je dobré otestovat, zda nemáte náhodou na zakoupený kosmetický přípravek alergii. Naneste si proto trochu krému na zápěstí nebo vnitřní část paže a vyčkejte několik hodin. Pokud je vše v pořádku, nic Vás nesvědí, kůže nezčervenala a není problém ani s odstínem, pak se můžete pustit do přípravy na samoopalování.

2

Péče o pokožku před nanesením krému

Největším nepřítelem samoopalovacího krému je suchá a odlupující se kůže. Proto si nejdříve dopřejte pořádný peeling a po něm důkladnou hydrataci. Zároveň to ale nepřehánějte, ať není pokožka příliš mastná. Po vstřebání je čas vzít do ruky samoopalovací krém.

3

Aplikace

  • Na roztírání si vezměte aplikační rukavici. Krém má totiž tendenci na rukou zasychat a pak tvořit skvrny. Pokud doma rukavici nemáte, nevadí, ale co nejrychleji si po aplikaci umyjte ruce.
  • Přečtěte si návod na krému a pamatujte, že méně je více. Vždy můžete přidat další vrstvu, ale přílišného opálení se zbavíte jen velmi těžko.
  • Krém nanášejte rovnoměrně po celém těle a důkladně ho rozetřete, aby se na těle nevytvořily „mapy“.
  • K rovnoměrnému rozprostření krému také přispějete správnou technikou roztírání. Přípravek aplikujte zespoda, tedy od chodidel nahoru. V opačném případě, kdybyste postupovali shora dolů, se barva více vpije do záhybů, protože se budete ohýbat.
  • Po aplikaci počkejte zhruba 20 až 30 minut, aby krém zcela zaschnul.
4

Jak samoopálení zachovat

Aby Vám samoopálení vydrželo, vyhněte se dlouhému sprchování, koupelím a plavání v bazénu či moři.

K rychlejšímu smytí přípravku napomáhá i saunování či pobyt v horké páře, provádění peelingu či holení strojkem nebo žiletkou.

Autor: MARTI
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak udělat domácí opalovací olej
Nedůvěřujete chemickým látkám v opalovacích krémech? Hledáte přírodní a jednoduchý způsob jak se ochránit před sluníčkem? Dnes vám přinášíme tip, jak…
Jak se zbavit zápachu bot a nohou
Trápí vás zápach nohou a bot? Tato nepříjemnost se týká většinou mužů, ale ani ženy nejsou výjimkou. Zápach nohou a bot může potkat i toho nejčistotně…
Jak odstranit černé tečky | rady
Jak odstranit černé tečky | rady. Malá, ale nepříjemná vada na kráse v podobě černých teček na nose nebo v obličeji dokáže zkazit každý pohled do zrca…
Jak na vlasové zábaly
Vlasy je nutné občas oživit a poskytnout jim prospěšnou regeneraci. Není nutné kupovat drahé produkty, v tom není garance kvality. Někdy je to právě n…